linalicious

Alla inlägg under november 2010

Av Lina M - 25 november 2010 14:54

Ja, det blev ju en spontan tripp till stan för att träffa Suss och dricka några öl... Några öl slutade med drinkar (jättegoda) och shots. (ganska goda..) En aning för många tror jag med tanke på huvudvärken idag.


Öhm. det var en rätt störd kväll.


      

svindyr och svinkall svinig kväll

Av Lina M - 25 november 2010 14:25

Idag har jag varit bakfull på stan. Har handlat en massa. Jag köpte:


2 stycken t-shirts, en svart och en rosa med tryck. (rosa?)

1 tröja. Från butiken Monki.

PC-spel, "Rollercoaster tycoon 1"

5 böcker

5 dvd-filmer

Kosttillskott

Hudkräm

Svart hårfärg

Hårinpackning, "Aussie"


  

"Aussie" hårinpackning är verkligen ett mirakel för torrt och skadat hår!

Och såhär blev mina läppar med "Express star gloss"

 

  

Av Lina M - 25 november 2010 14:17

Kan ni fatta att denna kvinnan är 70 år? 

Raquel Welch

född 5 september 1940.


Dock så vet jag inte hur många operationer som ligger bakom, men det är galet hursomhelst! Hon ser inte ut att vara en dag över 50.   

 

  

Av Lina M - 25 november 2010 10:00

  

Haha, man trodde att man klarat ut det varenda jävla gång men icke.

  

Känner ni igen er? Extra underbart är det om man verkligen måste passa en tid

  

  


  

  

Av Lina M - 24 november 2010 23:48

Kom precis hem. Varit ute med suss. Blev lite mer alkohol än väntat. Hade jättekul på bussen hem. kollade på Sjuka videos.

 
Av Lina M - 24 november 2010 14:36

Jag tappade bort mina gamla mp3-högtalare i flytten. Måste ha igen fan! Perfekt att ha i väskan och bara ta fram! Perfekt om man sitter ute på sommaren och dricker öl utomhus och inte har tillgång till stereo, men vill lyssna på musik. 149 spänn kostar den, och enligt omdömmen så är det bra kvalitè för sin smidiga storlek!   


  

Love it!

Av Lina M - 24 november 2010 13:44

Jag är lite vilsen i denna parfym-djungel. Just nu använder jag Christina Aguileras parfym, den är billig och luktar gott tycker jag. Är inte så kräsen. Bättre än att lukta cigaretter och lök i alla fall.


  

  

Av Lina M - 24 november 2010 13:32

Jag och Sussanna Jonsson ska eventuellt ta några glas öl och snacka skit på någon pub idag. Men vädret gör oss smått skeptiska. Läste att det skulle bli snö-kaos, fast jag ser inget snö-kaos än. Men det kommer väl så fort jag sätter ut fotjäveln genom dörrn...


  

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards