linalicious

Alla inlägg under juni 2013

Av Lina M - 30 juni 2013 20:35

Jag är född i Rom-far-tuna

(med engelsk brytning.)

Av Lina M - 30 juni 2013 19:16

Jag ser bilder i huvudet och på riktigt. Jag blir illamående, så jävla arg!!! Kan inte uttrycka min ilska i ord. Jag skakar av hat, och jag vill skära halsen av äckliga jävla människor som inte förtjänar att leva, de förtjänar lidande och smärta till en gräns som är outhärdlig. Jag vill se deras rädda ansiktstryck när de får sin hämnd. Nån jävla gång måste de slå tillbaka för om världen inte straffas dessa as och låter dom komma undan då vill jag inte leva i denna värld. Jag skänker min djupaste kärlek till alla som blivit offer. Ni har mitt största medlidande och ibland önskar jag att jag hellre skulle ta det än dom. Bara de slapp. Jag har aldrig känt sån här vrede. Jag vill hämnas nu nu nu. Slå tillbaka så de aldrig ställer sig upp igen.

Av Lina M - 29 juni 2013 17:53

Det var en förträfflig och ljuvlig kväll igår på Cityfestivalen. Blev inte som planerat, men löste sig skitbra ändå. HELVETE för Sara dock som fick åka hem på grund av extrem halsont efter nån timme. men hon hade det bättre hemma.


Jag och Suss drack vin och träffade lite random folk. Jag minns gentligen inte så mycke...


Men jag blev heeeeeeeeeeeelt... trött. och typ hann inte med bussen och jag såg ingenting för det var mörkt och jag orkade inte hålla ögonen öppna.


Det jag minns sist är att jag träffade en kille som bjöd mig på kebab-tallrik för han tyckte om mina ögon :) haha. Jag såg ut som någon liten figur. Jag tog kebab-tallrik med extra sås (såklart!) och cola. Ska de va så ska de va.

Så åt vi. Eller jag slaffsade mera. Hade sås i pannan.. Jag vet inte vart han försvann sen. Eller om det var jag som försvann. Poff.


Slutade så att jag liftade med vlt-budet hem klockan halv sex på morgonen. (Trots tidigare incidenter...)

Fick en gratis tidning.


Så nu när man vaknat, med halsont, så ska jag peppa mig med lite kaffe och råtysk industri-synth så jag vaknar till liv. Lite lagom fridfullt på morgonen sådär.

Eller ska man kanske köra på.. HIP HAAAP!?


Vissa kvinnor får guld och juveler, smycken och små ättriga hundar.

Jag får kebab och lokaltidningen. Inte illa att scora hem! Jag måste verkligen vara bedårande :)

Av Lina M - 28 juni 2013 12:41

Månadens kanin



"The fluffy style"

hej

Av Lina M - 27 juni 2013 21:25

Jag sitter här och funderar på om det är hat-kärlek jag känner till Robin Stjernberg. För det första. Efternamnet. Sen det hurtiga, självbelåtnata flinet.

Det var allt. Hejdå

Av Lina M - 26 juni 2013 21:20

Jag var inne på Coop och stod vid bantnings-hyllan. Bara nyttiga grejer och viktminsknings-preparat. Och kexchoklad.

Vad tror ni jag valde?

Av Lina M - 25 juni 2013 15:00


De sk. hippies är inget nämnvärt ungdomsproblem i vårt land. Det stora problemet är mellanölsungdomen. Prippies.

  

Av Lina M - 25 juni 2013 14:15

I hope I will see you soon again <3

 

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards