linalicious

Alla inlägg under juli 2013

Av Lina M - 27 juli 2013 13:54

Jag kommer upp, irriterad och nyvaken. Mamma ropar ifrån vardagsrummet att jag ska hjälpa henne med mobilen.
"Jag har PRECIS klivit upp. Jag vill bara sätta mig ner en stund och koppla av."
Mamma tycker inte att det "håller", hon säger: "Okej om du säger att du har jobbat hela dan och bara vill sätta dig ner en stund, det köper jag. Men att säga "Jag har precis klivit upp, jag vill bara sätta mig ner, det är fan bara ren slöhet".

Sen sitter vi med hennes mobil. Hon vill lära sig att surfa med den. Jag är fortfarande irriterad. Efter 25 minuters guide är jag ännu mera irriterad.
"Men kom igen nu då, så jävla svårt är det inte!"
"Det här är som en FRÄMMANDE VÄRLD för mig, Lina."
"Öhh jaha..."
"Det är typ som att du... skulle vara nere i tvättstugan och tvätta."


Hahaa, främmande värld...
tummen upp


 

mat

Av Lina M - 25 juli 2013 13:11

Jag är inte speciellt bra på att fatta beslut vad gäller mat. Jag är livrädd att gå miste om något godare. Jag skulle kunna ta pizza, men den kan vara kall och hård och så tar någon en klassisk korv och ketchup-macka som ser fantastisk ut. En sådan besvikelse är svår att komma över när nästa måltid är flera timmar bort.

Av Lina M - 25 juli 2013 13:05

Schwarzkopf

Av Lina M - 14 juli 2013 21:31

"Hej, ett paket Maarl..Maaab..MaaaaaaaaaaRLLLLb...

Har ni LM?!!!"

 

 

/Hon som köper LM, Level, Prince eller John silver. eller något uttalbart. Rökte förut "Corner" som bytte namn till...

 

Pääääll Maaaaaal, eller Pall Mall?!

 

VAD I HELVETE SLUTA GÖRA GIGARETTMÄRKEN SÅ JÄVLA HÅRDA ATT UTTALA, DE RÄCKER ATT MAN STÅR DÄR OCH ABSAR OCH KNAPPT KAN PRATA ÄNDÅ OCH SÅ SKA MAN GE SIG PÅ NÅ JÄVLA "PÄÄÄÄL MAAAAAL" OCH KÄNNA SIG DUM OM MAN SÄGER "PALL MALL" ELLER UTTALA DE JÄVLA MARLBORO)

 

FAST JAG OCH SARA HAR LÖST GÅTAN, DET ÄR SOM AMERICAN STYLE: "MARL-BRO". låter fan snyggt   Marl-BRO.


Jag får gå och spexa lite på lokala kiosken nu. Ta på sig coolaste byxorna samt glajjerna och glida fram. "Tja, ett paket MARL-BRO. Och en kexchoklad. Tack. Hörs!"

Tv

Av Lina M - 14 juli 2013 21:24

Mamma och jag kollar på tv. Någon säger något fyndigt på skärmen.


"Åhh, vad är de där för tv-serie?!"
"Det är reklam, Lina."


 

Av Lina M - 12 juli 2013 22:55

Jag har lööös-whooore

Av Lina M - 9 juli 2013 16:06

På väg till Birka paradise Cruise!!!!

"det som händer på båten stannar på båten."

Var bara tvungen att vara white trash.

pm

Av Lina M - 8 juli 2013 14:18

Så jävla awesome power meet. Massa bilåkande och galenskap. Love it.
Ni som inte var med oss missade verkligen något,helt ärligt.

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Skapa flashcards