linalicious

Alla inlägg under oktober 2009

Av Lina M - 30 oktober 2009 20:15

Jag har varit hos mormor.   

berättar mer sen. ska fixa mig inför halloween nu :) hihi


  

mina nya pjucks

Av Lina M - 28 oktober 2009 20:15

Idag har jag fått 3 olika presenter på posten. Jag är lycklig lycklig lycklig ;)

Vad det är, det är en hemlighet.

 

  

Av Lina M - 28 oktober 2009 20:15

Jag väntar och väntar och väntar. Vill inte ge upp hoppet. Inte än. Vill egentligen aldrig det. Saknar dig.


  

Av Lina M - 25 oktober 2009 20:15

Har precis kollat på en film som heter orphan. Jag tyckte att den var skitbra faktiskt, ger den 8/10 poäng. Klart sevärd :) men alla tycker ju inte som mig, döh!

Handlar om en familj som adopterar en flicka, som inte är fullt så oskyldig som hon verkar. Man får reda på en grej i slutet också som jag blev lite fascinerad av :) coooolt!


  

Av Lina M - 25 oktober 2009 20:15

Jag har drömt nu, två gånger på raken, under en natt, att jag flyttar... och jag gråter och gråter och gråter och är alldeles förstörd. Jag vill inte! JAG VILL VERKLIGEN INTE! vill bo kvar här. vet inte vad jag ska ta mig till.

 

har handlat;

Lackbyxor; 300 spänn

Lip injection extreme; 300 spänn

Overknee-stövlar; 1 000 spänn   

Overknee-strumpor; 80 spänn

Vit skjorta med slips; 300 spänn

 

  




Av Lina M - 25 oktober 2009 20:15

I fredags var jag i skolan, mötte upp Suss, fixa lite alkohol, sedan mötte vi Calle och åkte hem till mig. Drack öl & vin, sedan kom greken och joinade. Sen blev det hem till emelie, och hitta på lite bus, sedan ner till krogen. Jag köpte 2 öl, var trött och åkte hem. Inte så överdrivet rolig kväll.

När jag kom hem blev jag iaf lycklig, då käka jag.

Norska laxen blev lite lagom mör

  

grekjävel  

  

Danmark   

  

Av Lina M - 24 oktober 2009 22:00

Mycket bättre kväll, om jag får säga det själv *nöjd*

Vaknade upp, käkade kebab.
Redan där börjar det bra, höhö. Sedan vid 3-tiden började jag dricka vin. mums mums! Blev lite smålurig faktisk. :$ Jag och Martin satt på MSN och pratade om katter, idioter och pontiak. Så det var nice. Kom nästan upp i 1 liter vin.. huhu...Sedan kom Suss. Bjöd henne på två glas vin, sen vingla vi iväg till bussen, och missade den. Då jävlar fick det bli taxi-turk! haha.

Åkte taxi ner till Harry's. Där mötte vi upp Morsan, och så beställde vi mat. De beställde pommesfrites med bearnaissesås och BBQ-sås. Jag tog en hamburger-tallrik med pommesfrites och bearnaissesås. Jag var i himmelriket. Faan vad gott det var! Jag käka upp min mat, som var tusen gånger större, fortare än de... :$ Knubbis...

Sen var jag sådär äckligt mätt så jag inte orkade röra mig. Satt på stolen, i takt till musikeeön, och hade typ... andningsnöd. haha! Undrade hur fan jag skulle få plats med öl. Gick ut och rökte, beklagade mig... Sen var det fan dags för en öl. Så jag drack öl.

Under kvällen tror jag att jag drack ungefär 7 stark. Det var mycket trevligt. Jag blev tvingad att dansa, och alla spanade in mina tuttar. Hällde tabasco i en snuskgubbes öl. Fniss.

En turk, såklart, som slickade på mina tuttar när jag gick förbi. Då blev det fight!! Suss gick till angrepp. Mamma också. Haha. Jag tyckte det var jättekul!

Träffade på Yvonne också. Kul som fan. Länge sen var det...

Träffade också på en tjej, kvinna? som sa att jag var så jävla vacker, och skulle bli modell om jag tog ur mina piercingar. Jag hade tydligen "världens vackraste ansikte" men förstörde de genom att ha ringar i läppen. Hmm tror knappast min "modell-karriär" avgörs på grund av ringarna? eller? Blev iaf väldigt rörd. Jag hade "världens vackraste ögon, och världens finaste leende". Började nästan gråta av tacksamhet!

Hmmm.. ja... Jag var social med Stig. Stig var gammal & full, men han ville inte sitta hemma och spela keno. eller bingolotto. Så han var ute i svängarna istället :)

Åkte taxi hem kl halv 3. 
Var världens jävla mysigaste taxi-chaufför! Hon var en riktig hårdrocksjävel. Hon berätta historier om rockstjärnor hon träffat, och hon tyckte att jag var cool. hahah, JA VISST ÄR JAG?!

Sussilago på Harrys.

  

Av Lina M - 24 oktober 2009 20:30

Nu sitter man här och fönar håret. Har duschat. Ska väl sminka mig snart (hahaha) Så slipper man det på morgonen...


Får se om man stöter på Terror-Ted i helgen, hahaha

Bild från i fredags... Jag till vänster, Maya, Hutta, Brutality...

 

  

 

 

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards