linalicious

Alla inlägg under juni 2011

Av Lina M - 27 juni 2011 11:40

Om några timmar åker jag till London. Är jätteflygrädd, så blir att ta en grogg här hemma innan.... Ska bli kul. Massa shopping, god mat, hotell och pub. Hemma fredag!


 

Av Lina M - 26 juni 2011 13:30

Söt väska med spindlar :)


 

Av Lina M - 26 juni 2011 10:51

Rösta på min leopard-klänning :D
 
Om det står "bilden finns inte" så skriv in "Mortensen" i sökrutan och välj Caroline, så kommer dem fram!
 
 
TACK ALLA SOM RÖSTAR!
 
  

Av Lina M - 23 juni 2011 10:38

Och när du inte längre har nån chans att vända
Och har tappat sista tråden till ditt trygga gamla liv

 

Och när du känner att din tanke börjar fatta
Att du aldrig kommer till nåt paradis


Då kan du sitta där och sucka
Hela livet ut och ångra dig


Då ska du fälla bittra tårar

Men framför allt få känna skuld


 

Av Lina M - 23 juni 2011 10:00

Har fått hem lite nya tycoon-spel! Woho!


Hotel Giant= Bygga eget hotell

Barbie fashion show= Skapa kläder inför modevisningar

Tv tycoon= Sköta TV och dess innehåll

Cinema tycoon= Egen biograf

 Shopping centre tycoon= Öppna egen shopping-galleria


Samt "House of the dead III" till xbox!


Nu har jag lite o göra framöver!


 

 

Av Lina M - 22 juni 2011 23:45

Vill du inte bli aprak samt komma billigt undan så finns "Chep Thrill", 4,6 % för typ 7 spänn att köpa på bolaget :) Klart godkänt!


   

Av Lina M - 22 juni 2011 19:35

Fått hem min Leprechaun-box :) Tjusigt!


Hittade skor på "Myrorna", tyvärr storlek 35... De var rätt spexxiga. Dock lite för mycket klack för min längd, heheheh.... Då kan jag nog inte ens gå upprätt i bussen...

Sen fanns det ett par andra häftiga skor också (som säljs på Odium clothing). Var i lack, också med rejäl klack och snygga spännen. Funderar på att köpa och sälja, tjäna en slant. Båda skorna var billiga och i bra skick, och det finns säkert någon som vill spöka ut sig.

Som emelies pappa brukade kalla emelie.

"Cirkus-direktör'n"

 

Av Lina M - 22 juni 2011 19:32

Såhär fin utsikt hade jag förra helgen! Rätt nice! Sjön är alltid vacker och avkopplande.


 

Och här har vi en annan "vacker utsikt" höhö. Dock inte fullt lika avkopplande. eller vad säger du M... haha

"dramaqueen"

 

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards