linalicious

Alla inlägg under september 2011

Av Lina M - 30 september 2011 18:15



Idag ska jag hem till Suss. Får se vad som händer. Flukta på spriten och vara meningslösa antar jag.

Jag har en slags ekonomisk kris och är bitter som fan.

Vill inte vara vuxen. Jag vill bli barn igen.

Av Lina M - 30 september 2011 12:02

Köpt nya skor. Med leopardmönster :)

Sååååå jävla bekväma. Gillar att de har lite platå.

     

Och en svart, lång och tajt pennkjol. Min längsta kjol i historien haha. Nästan till knäna.

 

Och boken "Råttan i pizzan". Skitkul bok med massa sägner från olika länder och tider! En del riktigt läskiga haha

 

Och nytt örhänge :) Fint att smycka öronen faktiskt.

 

Av Lina M - 27 september 2011 12:51

 

Av Lina M - 24 september 2011 11:45

Har varit väldigt oaktiv på nätet på senaste. Har haft nån slags "anti internet-period". Men jag ska försöka bättra mig.Nu drar jag iväg och bygger lite staket. Är väl hemma om några dagar och då ska jag försöka uppdatera lite grann för de som är intresserade, haha.   


 

Av Lina M - 17 september 2011 13:02

Ikväll blir det Kulturnatten :) Synd att inte Bettan hakar på. Men vi får hitta på något en annan dag!

Har precis färgat håret. Är rädd att det blev lite för mörkt rött. Men det går att fixa till :)


 

Av Lina M - 16 september 2011 13:08

Precis köpt nytt linne. "Murder Dolls". Tyckte den var cool. Jag gillade att det var grön leopard i bakgrunden och att tjejerna var heeeeta!


 

Av Lina M - 16 september 2011 12:51

Tjena folket.


Blev ändrade planer. Blir inte bygga staket i Munga idag. Får se vad som händer. Imorgon ska jag på "Kulturnatten" inne i stan. Eller hette det "röding-natten"? :P

Kommer bli cirkus, teater, konserter, marknad med mera. Är inte hundraprocentigt min grej kan jag känna, men man får ge det en chans.


red lipstick is fucking nice

 

Av Lina M - 15 september 2011 17:59

Var trevligt att vara i skogen tillsammans med Emelie och Bettan. Mina favvo-redheads!


           

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Skapa flashcards