linalicious

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Lina M - 4 november 2010 14:16

Såhär ser jag ut efter jag har duschat. Mycket intressant.


  

Av Lina M - 4 november 2010 13:37

  

Av Lina M - 4 november 2010 13:29

Ni vet hur det är att försöka springa i en dröm när ni inte kommer någon vart? Tycker det är så sjukt obehagligt. Vattnet bara steg och steg, och jag ser en stege där jag kan möjligtvis kan försöka ta mig ut, men jag kommer fasiken inte dit.
Sen var det så läskigt, jag slumrade till i soffan efter jag käkat några mackor. Sen vaknar jag upp, är vaken i huvudet, men har svårt att andas och kan inte röra mig? är helt paralyserad. Kan inte prata, eller ens vifta på ett finger. Har läst om sånt någonstans, att du kan vakna samtidigt som kroppen fortfarande är i sömn. fyfan säger jag bara!

Av Lina M - 4 november 2010 12:54

DAGENS MYSTERIUM!
Jag vaknar, och upptäcker att på golvet bredvid mig ligger det 2 bitar med krabba samt 3 och en halv ostbåge?
Vart kommer det ifrån?
Jag vet lika lite som ni.

Har precis pratat med Suss. Hon var sugen på att göra nåt. Vi är ganska fantasilösa. Dricka vin eller kolla lite skit på stan?
Blir stan. Har nyss duschat, och lagt på ögonskuggan. Ett jäva pill de där. Bussen går väl om någon timme. Känner mig rätt likgiltig till denna dag. Hoppas jag hittar nåt fint klädesplagg, då kanske jag blir lite glad.
hörs.


  

Av Lina M - 4 november 2010 12:27

En nyinspelning av Wes Craven's skräckfilm från 1972. Två tonårstjejer kidnappas, torteras, våldtas och mördas av ett gäng kriminella. Efter morden söker de kriminella en plats att sova på och hamnar till slut i samma hus som ena tjejens föräldrar. När föräldrarna inser vad som hänt och vilka som är deras gäster blir hämnden fruktansvärd...

Tycker att filmen var helt okej. Ganska brutal, massa blod och grejer. höhö. Slutet var lite häftigt, om det nu ens fungerar att göra på det viset? haha. coolt isåfall....
Men har ni tråkigt en kväll så är det väl ett hyffsat tidsfördriv! tack för mig!

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards