linalicious

Alla inlägg under augusti 2010

Av Lina M - 30 augusti 2010 19:45

Har varit en rolig helg :) helnöjd! Idag har jag tagit en promenad på morgonen, som vanligt. Beach 2011 ;) haha! Ska strax gå och handla. Var idrott i skolan idag, så jag var hemma och hade sovmorgon...

PS! Min egna bigmac-hamburgare blev jettegått! :D nästan lika god som vanliga

Av Lina M - 26 augusti 2010 20:30

Får se vad helgen bjuder på. Jag ska ju satsa på att vara nykter kommande tiden. Suss var en icke förväntad hjälp, haha (förlåt) Men hon har erbjudit sig att ha en nykter helkväll på stan med mig... Vi tänker på bowling, biljard, tacos och bio. tråkmånsar...


Man är ju mest van med såna här kvällar..



mickis & suz

Av Lina M - 26 augusti 2010 20:00

Jag håller på att laga en egen bigmac! Efter recept på youtube. Återkommer med resultat!


Av Lina M - 26 augusti 2010 19:45

Har blivit väldigt dålig på att uppdatera känner jag :) haha. Har inte alls många läsare längre, och jag förstår er! Har nog bara uppdaterat en gång sedan Göteborg?

Hursomhelst, får skärpa till mig. Om nu någon ens är intresserad av att läsa. Om inte, så är det iaf skönt att skriva av sig. Och för sin egen skull, kunna gå tillbaka och se vad fan man hade för sig.

Skolan har börjat igen. Känns skitskumt. Känns som det nyss var avslutning ju? Sommaren har gått sjukt fort. Har inte gjort mycket alls. Göteborg.. Power Meet... Annars inte mycket? Det som känns extra sorgligt är att jag inte har badat en enda gång! Fyfan! Ingen stranddag överhuvudtaget. Jag som älskar att bada. Och nu är det nog försent. "Höstrusket är på väg in", blabla nånting. Tror inte det blir så mycket mera sommardagar. Buhu... Får bada nästa år. Eller på badhus. Fast jag gillar inte att bada på badhus.. Så det får va. Sommar 2011 ska jag fan vara på stranden varje dag :@ Och vara superslim, haha!

Idag har jag promenerat ända bort till Hälla köpcentrum. Kollat soffa på IKEA. Hittade en asmysig soffa, som nästan var mer som en säng. Så jäääävla mysig! Kan man ligga och fläska i sig chips liggandes på kvällarna. Eller hur var det nu med superslim 2011?

Sen kollade jag lite kläder, men hittade inget direkt jätteintressant. Käkade även lunch på en restaurang. Bakad potatis med skagenröra :) jettegått!

På vägen hem fick vi skjuts hem av Tompa. Skööönt! Hade inte orkat gått hela vägen hem också. Räckte med vägen dit... Hade konstiga gladiator-tofflor som skavde. Inte alls mysigt. Inte så jävla fint heller för den delen...

Har köpt en tidning om psykologi, som jag läst. Fick även med en meditationsskiva som jag ska testa! Haha. Mitt nya avslappnade liv.

Jag och finaste Mojje på promenad.


pissed off?

Av Lina M - 10 augusti 2010 20:45

Idag har jag köpt en fin kjol, gått långt och gjort en egen soppa. puss på mig!

Av Lina M - 10 augusti 2010 20:00

Imorgon ska jag till papi igen! blir bus med balto, lira WRC och kanske grilla? det vet man aldrig...



Av Lina M - 10 augusti 2010 14:45

Jag och Emelie hade bestämt oss för en långpromenad i skogen. Det gick ju käpprätt åt helvete, började regna och Emelie blev paranoid och pratade om åska och träd i skogen, ingen bra kombination och fick nåt hysteriskt i blicken, så vi tog skydd under någons balkong istället. Sen trodde vi att regnet lagt sig, så vi tänkte att vi skulle börja gå. Hann kanske 20 meter sen började det regna igen, så vi satte oss på bänken och jag tog min jacka som skydd över håret... Ni vet, det röda sköljs ur väldigt lätt. Sjukt irriterande.



Kom en äldre herre som gjorde oss sällskap. Han drack 7,2;or och pratade om livet, dagens teknik, och hans bestulna paraply. Trevligt faktiskt... Apropå det så såg jag han i VLT idag. Han hette tydligen Dan, och var 73 år, pensionär på Haga. Han hade fått frågan; "Tycker du att det ska bli rökförbud på uteserveringar?". Dan hade svarat: "Jag har rökt i många herrans år. De jagar oss. Jag vet inte riktigt, nog kan man väl få röka där".  Stackars Dan, han känner sig jagad och blir av med paraplyer med jämna mellanrum. Men smart som han är så kom han på den briljanta idén som han nämnde för oss, att sätta ett snöre på ryggsäcken, kopplat till paraplyt. Smart ordentlig karl.


  

Av Lina M - 8 augusti 2010 19:00

Haha fan vad länge sen man uppdaterade....

aja, i förrgår drack jag sprit med emelie och igår sov martin över här tills idag. puss.


hampus, jag, emelie & evelyn

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Skapa flashcards