linalicious

Alla inlägg under februari 2010

Av Lina M - 24 februari 2010 17:15

Mitt jävla illamående går inte över, vill bara spy. Har lyckats äta lite kyckling och bearnaiessås. Den var väldigt nära att komma upp. För tillfället dricker jag krusbärsdricka och tycker synd om mig själv. Ska alldeles strax ringa älsklingen så han får göra mig på bättre humör.

Av Lina M - 23 februari 2010 22:00

För tillfället mår jag extremt illa. Lika illa som jag gjorde i lördags. Hua. Helt förjävligt. Men lille Lugi tröstar mig! Fick världens finaste allahjärtansdag-present av älsklingen! EN LUUUGI! Älskar dig Martin. Finaste som finns!

(Som ni även ser på bilderna under, några av dem, så har jag tagit ur ringarna för tillfället. Tror inte att jag ska ha dem kvar.)

Jag och Lugi kramas

LUUUUUUUUUUGI. Fiiiiin


Hade praktik idag. Sandra smög i skafferiet och tog after eight, och jag typ.. va lika stilig som vanligt... dock i strumpbyxor istället för kockbyxor...

Av Lina M - 19 februari 2010 22:45

Färgat håret brunrött!



Av Lina M - 16 februari 2010 22:30

KOLLA HÄR VAAAAA!!!! Resultat;




fyfan vad bäst...

Strålande vackert. Imponerad av mig själv. tog 2 timmar tror jag..

Av Lina M - 15 februari 2010 22:30

Denna bilden gör mig glad! Denna dag, då jag utklädd till skolflicka, träffade martin var fan mitt livs bästa dag!! Väcker fina minnen. Trots att från samma kväll fick jag typ bara höra "fan va lång du va" av min blivande älskling. snål på komplimangerna där, hahah. nu säger han att jag är världens finaste. älskar han.

Står i mitt gamla hus i Irsta. det är iofs sorgligt...

Av Lina M - 15 februari 2010 22:00

AAASSÅ GUUD SNART BLIR DE TACOS!!!!!! Vill springa ut naken och rulla runt mig i snön!!!!nejdå... kanske inte så... men jag gillar tacos...


tjejen som gillade tacos

Av Lina M - 14 februari 2010 19:30



Spontan-åkte till Martin, gick smidigt och enkelt denna gång. Åkte bössen sen gick vi direkt till sängen, såklart. Så jävla mysigt! Myste och snuskade mååånga timmar, sen blev det lite avbrott för käk, falafel och pommesfrites och vitlökssås, fläskade i oss det (tack älskling för den underbara maten) sedan gick vi och la oss igen. Upptäckte att klockfan redan va 12 eller nåt, jävla helvete. Vi fick paniksnuska lite till, skulle ju hem tidigt nästa morgon. Tubbis gillar mig.

Vaknade upp och skrev sms till pappa att jag kommer en halvtimme senare än planerat. Vi orkade inte (jag) gå till hemköp och köpa ostfrallor så jag tänkte vi kunde vara kreativa och utforska kylskåpet var där kunde hittas. Spagetti, skinka, korv, vitlökssås... Det mixade vi ihop med lite olika kryddor, blev skitgott faktiskt. Det gäller som sagt; att vara kreativ. Kommer man så jävla långt med, snorungar.

Btw. min mp3 har gått sönder. Mina nya mp3. Sitter säkert nån skadeglad jävla fitta till  bloggläsare och blir glad men så är det. den funkar inte. helt cp, BLIR SÅ JÄÄÄÄÄÄVLA ARG

Sen åkte jag hem med tåget, träffade nån på tåget som jag pratade med. rödhårig, skäggig. sen hämta pappa upp mig på stationen, hämta min bror sen beställde vi flottig pizza och drog i oss. Jag tog min och martins special, hawaii-special med osten överst och annanas. alla jävla pizzor borde ha osten överst, en helt annan grej! MAGISKT! Efter vi käkat så dammsög jag och småplockade lite. Balto hatar dammsugaren och vill slakta den. Mycket roande.

Idag söndag är jag hemma, ligger i en prickig liten sak och filosoferar. har duschat och tittat på blåsningen, ätit pasta med lök, oxfile, räkor och grädde, måste gått upp 4 kg den här veckan. Sms;ar lite med sandra och emelie angående planer. Nu ska jag ringa min älskade dalmas. han betyder allt för mig. ccyoo

Alla hjärtans dag idag tydligen
. fjantigt, men trots det har jag och min älskade skickat kort till varandra. ganska vackert på något vis då ändå. imorgon har jag restaurang igen, woho. thats party. greken, stannar du hemma dödar jag dig. måste ha någon att vara elak mot imorgon. puss

Jag har varit hos doktorn i veckan, ska tillbaka på tisdag. Tycker att allting ser myyyycket bättre ut. Om det sprider sig till hela ansiktet kommer jag gå runt o leka muslim eller stanna hemma vid datorn på heltid. fffffuuuck. Men lyckligtvis börjar det tonas ner en aning. nice. vill ha nytt hår. rött? rött är fint. faktiskt. kul med något nytt. för tillfället är inte nånting alls fint tycker jag. Min mage hänger ut över mitt prickiga linne här, jag ser i profil i spegeln. kanske tränings-simma på tisdag?? greken får joina. bort med lite fääätt
Fick hotell-frukost på studiebesök vid Best Western hotell i E-tuna. Lyxig frulle med bacon, ägg, baguetter med salami o skit. Jääävla nice
Läskig jävla konferenssal där vi ungdomar skulle ställa oss och redovisa om hotell. Hade inte förberett oss ett skit, nån av oss, men var bara o ställa sig där med tusen ögon gloendes på en. höhöö. fick applåder. sa typ.. en mening. wooho... fyfan vad jag hatar sånt här. shaaajze

Fetaste jävla ostpizzan, så jävla gott. Från Ibbes pizzeria på min gata, kan verkligen rekomendera, HÖHÖHÖHÖ
Balto busar i snön, det älskar han. Jävla lång-näbb, jag älskar dig!!!! snö är kul





Gjorde FRUKOST hos farsan. Gjorde en macka med fan salami, leverpastej, gurka, ost och nånting mer. gott med tekakor, älskar tekakor. speciellt när man rostar de lite i brödrosten. var gött!! kaffe och apelsin-saft också. jag fixade allt!! duktig liten hemmafru. faktiskt

Av Lina M - 11 februari 2010 23:45

  

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Skapa flashcards