linalicious

Alla inlägg under januari 2011

Av Lina M - 31 januari 2011 13:59

Fan vad jag saknar att bo i villa ibland. Speciellt när min jävla idiotgranne (någon av dem) står och bankar med en jävla hammare kl 7 på morgonen. (igen!!) Och håller på i 2 jävla timmar!!! Jag gick till skrubben och hämtade en hammare och bankade i väggen av ren frustration. Då tyckte jag att han/hon blev ännu värre. Blev som en jävla kamp, vem kan slå mest i väggen?! haha psykbryt!

 

inte bra för mitt redan dåliga morgonhumör...

  

Av Lina M - 31 januari 2011 13:39

Fan vad förbannad jag är på folktandvårdens priser. 700 spänn skulle de jävlarna ha för enbart en undersökning. De är sjuka jävla priser! Rena rånet. Jag sa som det var, jag har inte råd. Och gick hem.


Hade tydligen inte fri tandvård längre.

Välkommen in i vuxenvärlden, Lina.   

 

  

Av Lina M - 31 januari 2011 13:28

Nu tänkte jag försöka skriva lite igen. Har varit väldigt seg med det, men har varit lite... kaotiskt på sistonde.

Så ja, vad har jag haft för mig? Jag har varit och hälsat på min pappa & vovve. Vi spelade Silent Hill 5, äntligen funkar det. Skitcoolt spel. En riktig utmaning ibland. Och lite läskigheter... eheheh. Fick åter igen se pyramidhead. Han var lika snygg som alltid.

Gick ut på långpromenad med Balto. Känns som att våren är på väg. Solen sken och snön låg väldigt vackert.


      


I fredags drack jag lite vin med Emelie,Linda, Jocke och Magnus. Senare träffade vi på Peter. Emelie följde med på "efterfest" och jag drog hem och käkade korv med bröd. Väljer alltid maten före efterfester.


emelie & peter

  

Var i musikstudion med Linda och Magnus

  

Av Lina M - 25 januari 2011 15:11

Orkar inte gå ner på quiz idag, även om det blivit en tradition. Känner mig helt tom. Vill bara bort bort bort...nånstans.

 

  

Av Lina M - 25 januari 2011 15:08

Jag är tillbaks där allt började...

 

  

Av Lina M - 25 januari 2011 14:57

nu har jag gjort klart min super mario-svamp :)

 

     

Av Lina M - 25 januari 2011 14:55

Gjorde räkmackor... Handskalade räkor med ägg, ärtor, majonnäs, sallad, tomat och dill o citron :) Riktig höjdare...


  

Av Lina M - 22 januari 2011 23:31

Orsaken till att många människor är oförmögna att älska beror på att de bär på en stor frustration inom sig. Den egna aggressionen hindrar dem från att göra något gott för någon annan. Ilska kan visas på många olika sätt än att slåss eller säga elaka ord.  Om man bär på en stark aggression attackerar man lätt andra för att inte förgöra sig själv. Man slår med ord. Då reduceras den egna spänningen och vredesutbrottet fungerar som en adrenalinkick som ger en tillfällig lättnadskänsla.


Man ska aldrig ställa en fråga när man anar att svaret kommer att göra ont.



Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards