linalicious

Alla inlägg under februari 2013

Av Lina M - 18 februari 2013 13:01

Slå på trumman. Glatt mongo

Av Lina M - 15 februari 2013 12:46

Made my be and the staff! :D bra dag på atlas. Mums! Jag ska rulla hem :)

Av Lina M - 14 februari 2013 13:15

Fyfan vilket läskigt barnprogram... Jag blir på riktigt rädd. Hahaha. Hur kan de sända sånt obehagligt på dagstid? Det vill jag veta. Fyfan. De är groteskt.


 

Av Lina M - 14 februari 2013 11:40

"Hon ler, men inombords så gråter hon..."


 

hahaha! varför är det så kul med folk som nästan skryter om hur dåligt de haft det och lägger ut sentimentala dikter med bilder på sig själva och vill att folk ska få lite ont i hjärtat...

De dör liksom aldrig ut. Det är nästan som en trend. "Läs om min våldtäkt...", eller "mitt liv med borderline..."


Uppmärksamhetssökandet börjar gå över styr. I var och varannan blogg berättas det om väldigt personliga saker samt en bild på röven... Hmm.. Var är världen på väg? Har verkligen inte folk något vettigt för sig?

TRAMS

Av Lina M - 14 februari 2013 11:27

Jag skulle micra ett kokt ägg. Det var en aning kallt så jag tänkte värma på lite...


Värmde. Vet inte hur länge. Sen tog jag ut den. Tog en tugga. Och den sprängdes i käften på mig!!!


HÖR NI VAD JAG SÄGER?! Ett jävla ägg exploderade i min mun. Det bara small till. Jag var i chock.


Och nu bränner det...satans helvete...


Ägg är onda varelser. Jag börjar få lite egg-phobia.

  

...

Av Lina M - 12 februari 2013 19:02

Har blivit erbjuden att följa med på "Regnbågsparty"


När ska mitt liv börja bli bra? Varför är det såhär?!



Av Lina M - 7 februari 2013 23:33

Första lektionen idag då! Är ett riktigt jävla Hardcore-träningspass måste jag säga. Helt slut. Och sen är jag ,såklart, den som "bromsar upp gruppen" lite. Ingen har sagt något högt... Men jag vet nog vad ni tänker era spättor!

Har haft träningsvärk runt fem dagar. Har precis börjat lugna ner sig... Och då kommer ett jävla Hardcore-träningspass igen! Jag kommer alltid ha ont överallt känns det som. Jag äter för mycket för att kunna bli "fit" och kunna svassa runt i en blond hästsvans och magtröja... Tyvärr. Pizza och sourcream onion-chips går före. Alla gånger...

Usch, vilket vrak jag är haha <3

Av Lina M - 6 februari 2013 23:32

Såhär ser min mobil-skärm ut.

Denna vecka: gunila pööörson.

"jag har ingen rullator i min trädgård. Är det så fruktansvärt att ta MED SIG EN LITEN KATT?!!"

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards