linalicious

Alla inlägg under juli 2012

Av Lina M - 25 juli 2012 17:46


Laddar för Thules sista spelning.

Av Lina M - 24 juli 2012 12:32

Jag drar till Kuggnäs-festivalen om två dagar. Ska bli sjukt nice. Kolla på Ultima Thules absolut sista spelning samt Pitbullfarm, Völund smed, Battle Scarred m,m


Jag är ju ingen festivaltjej direkt. Jag är alldeles för lat och bekväm för tält och allt trams. Men jag kände att nu jävlar... Sitter ju hemma som en pensionär hela dagarna. 450 riksdaler är ju inte så jättedyrt heller. Och jag har velat sett thule sen jag var typ tolv år. Och nu är det sista chansen så jag måste ta den!


Brassestol och bärs är fixat.  Och det är nog det enda. Haha. Alltså vad fan, har jag ens sovsäck? Vad ska jag sova i? Jag har inte direkt planerat det här bra. Känns som att det här kommer bli min onda bråda död. Får ligga i något dike och vakna upp med en ryggskada, 14 myggbett och någons spya på armen. Jag är rädd för festivaler. Haha.


Igår träffade jag min mormor. Det första hon sa när hon såg mig var: "Åh gud vad ful."
Jag sa "Hej mormor! :)"

Sen vände hon sig om och sa med avsmak. "Är den äkta?"


Jag tror hon syftade på min lugg. (Och ja, den är äkta. Jag kände att det var pinsamt med en löslugg. Som ramlar av titt som tätt. Och sitter konstigt. Var bäst att klippa en riktig. en ÄKTA, mormor.)


Jag var på krogen i fredags. (urgh) Jag träffade en blogg-läsare!!! Hahah. Jag blev barnsligt lycklig av att någon läste min blogg kontinuerligt och hör här, saknade den. Man blir inte annat än tårögd. Puss på Rebecka.


 

Av Lina M - 16 juli 2012 07:30

Jag vill ha såna där självlysande stjärnor i taket igen som man hade när man var liten. Det var ju nästan lite magiskt och myspys på något vis. Varför slängde jag det bara för jag skulle bli rebell? Hade ju fan flera hundra stycken. Var inte tillräckligt "coolt" sen. Har bara skelettet kvar i taklampan. Det var tydligen liiite coolt iaf. Monsterdiggar'n.

Usch. Blev så deprimeradande igår med allt skilda världar-tittande så jag tömde ur det sista i min spritflaska och käkade upp ett storpack med dansk salami. Sen la jag mig och sov.

Av Lina M - 15 juli 2012 22:37

Sitter i mitt fönster, röker (hoppas jag inte trillar ner) och kollar på Skilda världar. Haha. Känner mig smått sorglig. Puss god natt.

Av Lina M - 15 juli 2012 19:11

Träffade fetaste paddan igår kväll. stor jäkel! :D

Av Lina M - 15 juli 2012 17:03

Vad länge sen jag var här...

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards