linalicious

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Lina M - 9 november 2010 12:43

Helt plötsligt började det att snöa.

Av Lina M - 9 november 2010 12:33

Du kan inte förstå hur mycket du betyder för mig, hur lycklig jag är att få vara din tjej :)
Du är så otroligt fin. Jag älskar ditt sätt att prata och skratta. Jag älskar att vakna upp brevid dig. Det vill jag göra varenda dag. Du förstår mig alltid och du får mig alltid glad. Du är det bästa jag har. Du är det bästa i mitt liv.

Ibland säger vi samma sak, samma sekund. Nu förstår jag vad folk menar när de säger de träffat någon som de tycker sig ha känt hela sitt liv. Känner mig så trygg med dig, vill alltid vara med dig.

Mitt liv är inte perfekt, Jag är inte perfekt. Men när jag är med dig känns allt perfekt. ingenting känns fel.
För du gör mig lycklig och tycker om mig precis som jag är, även om jag har hamburgertröja,mjukisbyxor, knappt nåt smink och flottigt hår. Du vill stoppa in den ändå. haha.. skoja. Men du säger alltid att jag är fin, hur det än är. Du är underbar. Du lyssnar alltid och hjälper mig när något känns svårt. Du har fått mig att sluta med vissa dumheter och hindrat mig från att göra korkade saker. Att få somna brevid dig och vakna upp brevid dig är oslagbart. Att vara med dig är hundraprocentig ren jävla lycka! Kan fortsätta hur länge som helst att skriva om dig. men nu ska jag äta lite choklad och kolla på tv.

 Kort sagt, Jag älskar dig.

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards