linalicious

Alla inlägg under augusti 2011

Av Lina M - 31 augusti 2011 18:32

   

Av Lina M - 30 augusti 2011 17:12

Idag fick jag göra ett litet test för min kondition, balans, styrka, uthållighet och om jag är mjuk och smidig i lederna. Jag fick godkänt, så nu kan jag börja med min kurs!

I'm so exited!


Var dock jävligt fult att hoppa runt där. Kändes som en gympalektion från mellanstadiet. Haha.


    

Av Lina M - 30 augusti 2011 17:11

Emelie är tillbaka från London! Har saknat henne. Får ses snart!!! Vill höra allt om din resa. Hoppas vi kan åka tillsammans nästa år. Jävlar vad vi ska shoppa dååå!!!


 

Av Lina M - 30 augusti 2011 17:00

Kunde inte låta bli att notera, samt skratta, åt alla reklamer för såna här "hold in"-kläder. Varenda modell som bär denna "gördel" är ju supersmal! Som att HON behövde ett jävla hold in-plagg? Så jävla patetiskt. Visa människor som har en mage istället så man får se vilken skillnad det blir. Ta inte nån med en helt platt tvättbräda och sätt på en jävla "midjeformare". så jävla sjukt?! Menar de alltså att om JAG sätter på mig de där plagget så blir jag lika smal? Nej, det vet vi ju alla. Varför ta supertunna modeller till en "fusk-plattmage"? De ÄR ju redan platta.

Håller ni inte med om att man borde ta en "mullig modell" att använda en sån istället? Så man ser hur de "fuskar fram" en slank midja?


Det är ju lite som om en tjej med SKITSTORA BRÖST ska visa reklam för en "push-up bh som gör att man får stora tuttar!" HON HAR JU REDAN STORA SOM MELONER?

Visa en "platt" tjej istället hur hon kan fuska fram en rejäl klyfta med det plagget.


Eller som en tjej med angelina jolie-läppar ska göra reklam för ett "lip-plumping lipgloss". Är ju helt meningslöst? Man ska väl visa hur "vanliga" människor utan platt mage/stora pattar/silikonläppar ser ut iförd det?! Eller?


Hatar fan reklam.


Ser den här tjejen ut att behöva en "hold in-byxa?"

    

Av Lina M - 30 augusti 2011 16:52

Snart har jag kompletterat min samling av Jason-filmer :) Köpte nyss del 5, 6 och 8. (del åtta är min favorit, jason takes manhattan. LOVE)


Synd bara att de förstörde serien med den nyaste Friday the 13th, från 2009. Hade så grymt höga förväntningar och det var en riktig besvikelse.

Dock var nyaste terror on elm street ingen besvikelse :) Så det var ju lite kul. Men oftast är de "riktiga gamla klassikerna" det bästa!


     

Av Lina M - 29 augusti 2011 18:10

Har tittat massor på "South Park" idag. Älskar Cartman. 


       

Av Lina M - 29 augusti 2011 13:05

Någon har flyttat in hit med en hund som börja skälla exakt 8:58 varje morgon. För då ska han tydligen ut på promenad. Så jag har vaknat hela veckan prick 8:58... Sjukt irriterande. Det är en sån där liiiten hund som har sånt där ljust irriterande skall... Inte populärt på morgnen.


             

Av Lina M - 29 augusti 2011 12:59

Precis nyss så vann jag den här läckra  knyt-skjortan med sailor-tema (ankare på ryggen) samt Zoo tycoon 2. För endast några kronor! Jag säger det igen: Tradera är så fucking jävla bra!


     

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards