linalicious

Alla inlägg under september 2010

Av Lina M - 27 september 2010 20:45

Har monterat ihop en bokhylla. Svart, enkel och fin. Där i har jag dekorerat fint med gamla nintendo och sega-spel, dvd-filmer, dvd-boxar, böcker, tvspels-energidricka, min fina hatt och lite smågrejs. Mycket mycket nöjd över mitt inköp och mitt arbete!

Lördagen spenderades i Surahammar, hos min far och hund. Var ute med Batlo och sparkade fotboll ute bland höstlöven. Börjar verkligen bli rått och kallt ute nu. Balto tar mina saker när jag ska sova. Strumpor. underkläder. mp3spelare. allt. Det är en ständig dragkamp.

Har köpt en ny, jättejättejättefin handväska i leopardmönster. Är så kär i den. Ska slänga upp en bild senare! Finare väska får man leta efter, så det så.

I fredags var jag med Emelie och Suss. Vi drack öl. Jag åt bacon-macka. Jag älskar verkligen bacon. Suss fick en gammal marmelad-macka utan smör.


Av Lina M - 23 september 2010 20:30

One plus one is one. That's what I feel.


Är lite svag på uppdateringarna. Men jag har egentligen inte mycket vettigt att skriva! Det som har hänt är väl att jag lessnat på skolan, och ska söka mig till arbetsförmedlingen istället. Får se hur allt går. Känner mig taggad för det mesta utom att plugga!

Nu har nytt köpcentrum öppnat, Kvarteret Igor. Kanske ner till stan en sväng imorgon och kolla in läget! Var lite nya affärer, och det är ju alltid kul. I tråkiga jävla Västerås.

Av Lina M - 23 september 2010 18:45

There's nothing I could say
To make you try to feel ok
And nothing you could do
To stop me feeling the way I do
And if the chance should happen
That I never see you again
Just remember that I'll always love you

I'd be a better person
On the other side I'm sure
I'd find a way to help myself
And find another door
To shrug off minor incidents
And make us both feel proud
I just wish you could be there
To see me through


And if the chance should happen
That I never see you again
Just remember that I'll always love you



Jag när jag "Jobbade" på frisör-salongen :)

Av Lina M - 8 september 2010 20:15

Gick upp klockan 9 ungefär, och käkade ett ägg. Det var gott, perfekt kokat. haha! Aja... Sen blev det en promenad ner till staden, kollade lite läppstift och andra tant-grejer sen käkade asgod kycklingsallad på Wayne's Coffee. Med currydressing, för de som undrar! hahah... Love it. Ska lätt dit och käka igen! Var fan bättre än Chikkos sallad. Och då är det grymt bra!




Sen blev det ett doktorbesök, vilket resulterade väldigt bra. Sen gick jag till skolan och pluggade lite Turism... Efter lektionen blev det snabbt in på HM och kollade lite underkläder, sen tog bussen hem! Har nyligen ätit min berömda skaldjurssoppa och nu nördar jag vid datorn i brist på annat. Puss.


rutig skjorta hade jag...

Av Lina M - 7 september 2010 20:30

Gick upp kl 7, tränade sen käkade lite frukost sen drog ner på stan. Köpte skor och leggings! Väldigt rockigt, haha. Chansade sedan och tog buss nummer 14, för att se vart jag hamnade. Så fick gå en liten extra bit för att komma hem haha. Mojje fick sin promenad, och sedan inhandlade jag ingredienser till min fisksoppa! (Räkor, krabba, vanlig firre, med mera...) Har precis ätit klart, och det var gudomligt gott! MMM! Älskar fan skaldjur. Puss på de!


Ikväll är det idol, som jag egentligen aldrig följer, bortsett från auditions som ibland är hysteriskt kul! Vissa människor kan verkligen inte sjunga, och det bästa är när de själva tror att de kan det. jag ska sitta och gotta mig åt när folk gör bort sig. Är jättesugen på pommes frites! :|

Av Lina M - 6 september 2010 14:30

Varit en väldigt trevlig idag! Hunnit med både lång morgonpromenad, handlat lite, lagat god mat och spelat tvspel. Väldans trevligt! Sov inte så bra inatt dock, blev inte någon skola. Var tydligen skolfoto idag? Men ska försöka skärpa till mig och ta mig dig imorgon. Tjao!

Av Lina M - 5 september 2010 20:00

Jag är tillbaka från en resa
jag känner det så väl
det ligger tystnad över huset
som om det mist sin själ

När jag står här mitt i rummet
bland bilder från vårt liv
så är det som vi inte funnits
som en försvunnen tid

Så ser jag vad du skrivit
du har ett enda skäl
du vill vidare i livet
ordet är farväl

Du beskrev mig som en ängel
det är en sliten fras
vårt liv har blivit bilder
bakom glas och ram

Vi var alltid vänner
du var min tvillingsjäl
du kan ana vad jag känner
ordet är farväl

PS2

Av Lina M - 2 september 2010 23:30

Tycker att mitt schema är väldigt förvirrande. Me har varit duktig och pluggat turism :) Det är väl hyffsat kul, ganska enkelt. Ska satsa på en MVG där ;) kanske skulle bli reseledare? haha. vore fan nåt. Tänker mig själv som guide i något tropiskt land med hatt, karta och svettig panna, omkringresande med massa pensionärer. vill åka sån där safaribuss och klappa tigrar... :@



Playstation 2

Satt hysteriskt och lirade Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex. Synd bara att man inte har något jävla minneskort, hahah! Så fail när man klarat halva spelet, är slutkörd och sen inte kan spara skiten. Nu orkar man ju inte köra om allt.....morr...

 

Hits you when it's too late, Hits you when you're down



Mitt nya projekt är att läsa allt om snabbmats-industrin! har köpt fetaste boken. ska lära mig allt om mcdonalds osv. Jag ska sluta äta mcdonalds.

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards