linalicious

Alla inlägg under oktober 2012

Av Lina M - 18 oktober 2012 18:28

Tjött och potatisgratäng. Made by me...

Av Lina M - 18 oktober 2012 18:26

Du är mitt ljus i mörkret. Du får mig att hamna i en fantasivärld. Du ger mig livsglädje på ett sett jag inte upplevt förut. När du kysser mig så stannar allting upp, jag vill leva i det ögonblicket för alltid. You are the one.

Av Lina M - 18 oktober 2012 18:02

Allt kommer att förändras snart, jag har inte varit speciellt smart. Jag lät det hända, men nu kommer det att vända. Jag kommer att stå ensam kvar, med massa frågor utan svar. Du har för alltid en plats i mitt hjärta, trots att du bara ger mig smärta. Det är väl bäst att låta dig gå, jag har förstått att jag aldrig drömmen kommer få. Men jag måste inse det är över, det är inte det här jag behöver, jag är vilse i världen, tyvärr ensam på färden. Jag lämnas kvar. Jag är inte den jag en gång var. Tack och hej, du förstörde mig, och snälla sig, varför hände det mig?

Av Lina M - 17 oktober 2012 17:41

Brainwash (y)

Av Lina M - 17 oktober 2012 12:47

Jag kanske inte borde träffat dig sista gången. Det var så typiskt, du spelade just den där sången. Kommer aldrig bli samma sak utan dig, du förgyllde dagarna för mig. Kan inte förstå att du kommer att försvinna, jag försökte ditt hjärta att vinna, men nu är allt förbi, de kommer aldrig bli vi, men jag ska vänta tills du kommer tillbaka, och jag hoppas din skyddsängel över dig ska vaka, för ja du gör det enda raka.Då ska vi göra det där vi sa, för det är det enda jag vill ha. Ska tänka på det varje dag. Om nätterna du kommer ta över mina tankar, medans mitt hjärta bankar. Ingen kan få mig att le som du, ja jag kan börja skratta redan nu, när jag tänker på alla gånger vi tänkt samma sak, när vi suttit i soffan under samma tak, jag trodde aldrig att jag skulle känna det såhär, men jag vet att jag mig en läxa lär, kärleken är farlig när den är svår, men kanske nästa vår, kan jag fälla min sista tår, känna dina händer i mitt hår, ja kanske det går. Jag lever på hoppen, är långt ifrån toppen, men om du gör vad du kan, ja tänk om du vann? Livet är inte över, det är bara verkligheten vi söver, men vi kan vakna, även om det gör ont att sakna. Hej då min vän, jag längtar tills du kommer hem.

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards