linalicious

Alla inlägg under juni 2010

Av Lina M - 21 juni 2010 20:00

Sammanfattning av resan i bilder.



















några utval av bilderna jag tog! Puss på den här resan! It was fun!

Av Lina M - 16 juni 2010 17:30

Åker till Göteborg imorgon :) Nice som fan. Ska handla kläder för 2 500 som jag "skrapat ihop". Ska bo på hotell och äta världens största räkmacka. Åka tåg 4 timmar också. Jag längtar som en tok. Puss


kommer sakna min kissemissie, men vi ses på söndag

Av Lina M - 11 juni 2010 22:45

Skolavslutning. 2 IG, 2 G, 2 VG. Är väl helt okej...



Så såg jag ut...B-)
Satt på balkongen innan jag åkte. soligt och fint.

Firade skolavslutningen med en apple sour-drink på balkongen

och kex med vitlöks-ost :)



Grön ögonskugga är nice!

Av Lina M - 9 juni 2010 19:00

Har varit väldigt dålig på att uppdatera. Är inte för jag är deprimerad eller något i den stilen. Jag mår så jävla bra! Och jag har inte haft tid med nån fjantig bilddagbok eller blogg, haha! Men nu har jag tråkigt, så jag lägger upp lite i brist på annat. Senaste tiden har jag bland annat vart med suss och druckit öl på pitchers uteservering, jag har träffat emelie och druckit öl och emelie har slagit med slägga på en bil. Jag har varit med älsklingen och haft mysigaste helgen ever typ!!:) Älskar dig. Har även varit i skolan lite grann och handlat lite kläder på stan osv osv. Hursomhelst, orkar inte med nån detalj-uppdatering men ja, jag mår bra hursomhelst. :)




Av Lina M - 2 juni 2010 14:00

Ska bli soligt väder hela veckan, enligt tidningen. Jag hoppas verkligen det! Har faktiskt saknat solen lite, även om jag saknat vintern mer. Har ätit frukost på balkongen idag! Åt rostad macka med tonfisk och majonäs, och en med skink&räk-ost. Sen ett kokt ägg och ett glas tropisk juice! Var hur mysigt som helst. Jag saknar Irsta väldigt ofta, men jag ska verkligen inte klaga på det här.

Av Lina M - 1 juni 2010 19:30

Var på promenad med Mojje i parken. Han klättrade på höga staket, och gungade :)


Av Lina M - 1 juni 2010 15:45

Måste verkligen ta tag i städningen idag! Ser förjävligt ut på rummet. Blir att dricka kaffe som en tok sen sätta igång. Är ju trots allt hemma idag, så något vettigt hoppas man väl kunna göra! Wish me luck. Jag hatar att städa.

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards