linalicious

Alla inlägg den 22 november 2010

Av Lina M - 22 november 2010 20:36

Haha, det är jag med rött hår på videon från 01:00 till 01:45 för er som vill se mig lite mera... levande...  

 

Japp. Jag var inte mer glamourös än så

Av Lina M - 22 november 2010 19:02

För dig med makabert sinneslag finns nu chansen att skaffa värsta psychoduschdraperiet! Jag vill haaaa!   


  

  

COOOLT!   

Och då måste man så klart komplettera med denna astuffa badrumsmatta!

  

Av Lina M - 22 november 2010 17:05

Fel typ av klackskor kan ge smärta. Allt fler kvinnor skadar ryggen av sina höga klackskor enligt läkare i England. En del höga klackskor kan påverka ryggradens naturliga kurva och göra så att nerverna i de lägre kotorna kläms. Varningstecknet på att man är drabbad är återkommande ryggsmärtor. Ju högre klackarna är ju högre är risken på att ryggraden skadas. Att ha högklackade skor under utekvällen bör inte ge så mycket problem, men att ständigt bära dem medför ett konstant tryck på den nedre ryggen, som kan skapa ryggont. 30% av alla kvinnor har ryggproblem som ett resultat av trenden med höga klackar enligt Ian Horsley, sjukgymnast. Läkare rekommenderar att endast bära högklackade skor på fest.

 

Hur ofta använder ni högklackade skor?

 

  

 

Jag personligen använder inte högklackat så jätteofta. Jag är nästan 180 cm lång naturligt, så i vissa klackar blir jag en riktig jättekvinna. Lite transa-stuk, haha. Brukar ha klackar när jag kanske ska iväg på nå galej, men då inte mer än 10 cm oftast. Vart går eran gräns?

Av Lina M - 22 november 2010 16:55

Jag gillar underkläder! Jag hade presentkort på H&M, så jag köpte två set med svart/rosa BH och matchande trosor. Till ett av seten köpte jag en sån där liten kjol med strumpebandshållare. Inte för att jag tror att jag kommer använda det inom närmsta tiden, men jag gillar att ha snygga grejer i garderoben. Alltid trevligt.


Gulligt va?   

  

Har massvis med sånt där som jag inte använder. Rätt korkat att handla på sig så mycket när man för det mesta springer runt i gamla urtvättade snobben-trosor....   


Av Lina M - 22 november 2010 16:30

En låt jag tycker om väldigt mycket samt en egobild på mig  haha, enjoy!

  

Av Lina M - 22 november 2010 16:25

Jag tycker klänningen som går på reklam just nu för Gina Tricot är väldigt söt och fin.

Jag gillar ju leopard som ni vet, och jag äger ingen röd leoprdklänning. Och Gina tricot ligger på gå-avstånd för mig och är ganska så billiga. Så... I want it! Måste försöka fixa lite pengar så jag kan få min glamourösa partydress   


  

Fint med lite kantad spets också  

Av Lina M - 22 november 2010 16:16

Tidigt i morse fick jag åka till akutmottagningen med min mor, som var väldigt väldigt dålig. Var där många timmar. Jag somnade på golvet, bredvid mammas sjukhussäng, med min handväska som huvudkudde och min jacka som filt. Inte sovit mycket inatt alls. Det är inte roligt att bli väckt klockan 4 på natten av att man tror att sin mamma, som ligger på köksgolvet, ska dö. Inte en så bra start på dagen. Nu är man hemma i alla fall. Ska försöka få i mig lite mat.

 

 

  

Av Lina M - 22 november 2010 16:08

Hej läsare! Jag undrar om ni använder programmet Spotify, och om svaret är ja, tycker ni att det är ett bra program? Använder ni betal-versionen eller gratis-versionen? Själv använder jag gratis-versionen,  vilket jag tycker funkar utmärkt. Jag bryr mig inte om reklamen så mycket. Finner ni reklamen som kan komma irriterande?

 

  

Suveränt program. Dock synd att man inte kan tanka ner låtarna   

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards