linalicious

Alla inlägg den 19 december 2010

Av Lina M - 19 december 2010 23:33

Hahah, hörde ni att det är jag som ska vara tomte i år????! SEXIEST SANTA IN THE WORLD

  

Av Lina M - 19 december 2010 19:01

Alltså, jag har blivit jättesugen på att köpa en peruk! Fan vad nice att kunna byta frisyr och hårfärg lite som man vill. För jag kan verkligen inte färga mitt hår mer nu! Det är så sjukt slitet efter alla blonderingar och sådant jag gjort, så nu måste håret vila. Därför känns peruk skitkul! Även om det kan se "fake" ut med billiga varianter så är det verkligen skitsamma! Jag vill ha en blond eller en röd att variera mitt äkta svarta hår med! Kan vara kul att ha någon gång sådär bara. Eller varför inte på egobilder   


Jag brukar ju ha extensions ibland, så då är väl det lika "fake" i så fall. Löshår som löshår. Kul med variation! Fan, måste bestämma nig nu för blond eller röd!!   

 

Ett urval av peruker jag är intresserad av


 

Av Lina M - 19 december 2010 15:16

Igår var jag ensam hemma. Hade någon konstig ångest och kände mig som världens mest ensammaste människa. Aldrig haft sån "utanför-lonely-ensam-känsla". Jag brukar alltid tycka att det bästa som finns är att vara själv. Men just den här kvällen kändes det överjävligt. Var helt tyst. Helt öde.


Sen hör jag ute i trapphuset "Jaaaa må hon leeeva, ja må hon leeva! Jaaa må hon leva ute i hundrade ååår...". En hel kör med vänner står och sjunger för sin födelsedagskompis. De ska ha fest i våningen över mig. Och jag är inte bjuden.


Knarkade lussekatter och lyssnade på sorglig fiol-musik. Var nära att jag hämtade smörkniven och började karva mig i armarna där ett tag.

Sen blev jag rädd för spöken. Och rädd för min katt. Hans ögon lyste i mörkret på mig. Var inte alls beredd på det. Blev jätterädd och slängde iväg en mandarin.


  

Av Lina M - 19 december 2010 13:58

En dag kände jag för att ha på mig mina riktiga latex-brallor. Ville väl vara lite tuff och rockig antar jag. De här byxorna satt på mig som korvskinn, och tog ca 25 minuter att få på sig.

Svettig hade jag trätt på mig byxorna. Var äntligen klar efter hetsig kamp. Så som jag dragit och dragit och dragit... Var verkligen en personlig triumf att lyckas.


med lite latex-spray för att få den där riktiga "glansen" som ni vet. Tittade beundrande mig i spegeln. Visserligen konstaterade jag att jag såg ut som en svart falukorv, men vadå! Var skitcoolt med äkta latexbrallor jö. Alla andra tjejer sprang runt med Ginas Tricots variant på "latex-byxor", och tro mig. Det är INTE latex. Men mina byxor, där snackar vi supertight svettig latex.


Sminkade klart mig och gjorde mig redo för att gå. På med en sko, på med nästa. Känner hur det bara spänner... Typ som att mitt fläsk ropar "Snälla släpp ut mig!"

Blir smått nervös.


Går utanför dörren, mot bussen. Går ute på gatan. knaster knaster knaster....

Nästan framme vid bussen hör jag en SMÄLL! och då snackar vi fan minst sju ballonger som sprängs på samma gång. PANG!!!! Alltså inte pang! utan PANG!!!!!


Hoppar till av chock och inser med fasa att hela min röv är blottad för allmänheten på gatan.

Byxorna har spruckit i grenen och letat sig fram och bak och kors och tvärs, så kvar är bara en jävla blank "tygbit". Jag står där. Sen inser jag "Varför står jag kvar här" och så galopperar jag hem. Med skammen. Gråter lite. Är fly förbannad. Byxorna var dyra. Och jag gjorde mig till allmänt åtlöje inför grannarna. Min image var för alltid ruinerad.

 

Men TÄNK om jag hade hunnit till bussen och åkt iväg och de hade spruckit där! Jag hade inte ett långt linne att dra över rumpan eller någonting. Jag hade fått gått och flashat min blekfeta röv för halva stan. Herregud. Mår dåligt bara jag tänker på det.


  

Av Lina M - 19 december 2010 00:01

Jag har suttit här och suktat efter blåa linser hela kvällen. Och det ska vara blå blå blåååå, intensiv blå!

Har inte råd precis just nu, men efter jul.

Vad tror ni? Skulle jag passa i så pass blåa ögon? Eller tycker ni att det är fult med sån "onaturlig" blå?

Just nu har jag någon slags mellangrön ögonfärg, men den varierar i olika ljus. Ibland mörk ibland ljus. Men känner att jag vill gå mer åt blåa hållet! Läckert som fasiken   


Någon läsare som använder linser? Trivs ni? Blir första gången för mig.

Är det svårt att sätta i? Har läst massor om linser, men som jag skrev; Aldrig utfört i praktiken. Uppfattade det som att det kan vara krångel med att sätta in i början, kan skava och dylikt men att man vänjer sig och lär sig med tiden?

 

Såhär ser dem ut i alla fall:

  

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards