linalicious

Alla inlägg den 17 december 2010

Av Lina M - 17 december 2010 22:52

MORR! Är det något program jag avskyr så är det fan Robinson kanal 4. Vilka jävla rövhål. Blir så arg så jag skakar. Har sett förr för många herrans år sedan att de dödade någon ödla/varan eller liknande. Har sett att de dödat höns osv. Bland annat  i kvällens avsnitt. I förra säsongen dödade de två kaniner med påkar. Till vilken jävla nytta då?! Varför i helvete fraktar man in kaniner och slår ihjäl?!!

 

För det första är det ingen som har tvingat dit dem. De sitter inte "strandsatta" på en öde ö . Det har åkt dit frivilligt för att de är äckliga giriga jävla gamar hela bunten. Sugna på pengar. Jag kan ta att folk har dödat eller dödar djur för att överleva på riktigt.  Människan har en överlevnadsinstinkt, precis som djur. I en situation där det står mellan liv och död så drar vi oss inte för att döda.  Vi är alla ändå som djur. Allt handlar om överlevnad.


Men att döda i  underhållningssyfte?! De fanns ingen anledning för dem att slakta något djur överhuvudtaget. Åk hem till era jävla familjer istället för att skämma ut er i TV. Ni är vuxna jävla människor. Dessutom tycker jag att det är så jävla brutalt att slakta kaniner. Ska inte det där vara ett familjeprogram? Sitter i familjer och har lördagsmys, äte chips med dipp och tittar på Robinson? Har inte många små flickor t.ex egna kaniner som husdjur? Hur tänker TV4 när de gör en sån här grej?! Förstår om det kan vara i rent provocerings-syfte, men detta är fan inte okej. Det har gått för långt.


När fan blev det okej att slakta husdjur i tv? Eller djur över huvudtaget. Vart fan är världen på väg?  Är detta underhållnings-TV? Vilket satans jävla rövprogram. Jag hoppas att folk bojkottar skiten. Fick jag tag på en sån där jävla Robinson-fjant som dödat något oskyldigt djur för att "överleva" i det där skitprogrammet kommer jag slå personen på käften. Skulle aldrig banga. Vilka jävla RÖVHÅL!

 

  

Av Lina M - 17 december 2010 22:47

Denna latexkorsett är grymt fin! Dock lite "too much" för att ha på sig. Men fint att titta på. Gillar som sagt alltid kombinationen svart och rött :)

Kanske blir jobbigt att ha en dag på stan? Ser svettigt ut, haha

Av Lina M - 17 december 2010 19:00

Jag älskar Jason Voorhees. Har varit min absoluta idol sedan jag var född i princip. Minns efter skolan när jag gick i 2:an eller 3:an och tog med mig kompisar hem och ville att vi skulle titta på Jason, och de drömde mardrömmar när de kom hem på kvällarna, trodde att "fula gubben låg under sängen", och deras föräldrar ringde hem till min mamma och skällde ut henne för att vi tittade på sånt.


Det gick till och med så långt att jag försökte strypa min kompis för att hon inte ville titta på "Jason takes manhattan" med mig. En annan gång jagade jag en i min klass med min brors luft-pistol för hon inte ville se "Jason lives".  Jag var frustrerad över att ingen delade min fascination för Jason.


Till slut fick ingen vara med mig i klassen. Föräldrarna hade förbjudit sina ungar att gå hem med mig efter skolan. De trodde att jag var galen.  Jag fattade ingenting. Fast jag förstår väl nu i efterhand lite kanske...


Fick sitta ensam hemma om dagarna och titta på filmerna. Gjorde det nästan varje dag. Så kan filmerna i princip utantill. Jag minns att jag fantiserade om att jag och Jason var kompisar och skulle gå bärsärkargång i skolan. Minns att mamma och pappa började bli lite nervösa över mina tankebanor. Var ju ändå bara 7 år.


Han kändes som min äkta vän, och det gjorde allting lite lättare i vardagen. Jag tror nog det var min första förälskelse någonsin. Han var verklig för mig, han var inte en påhittad figur.  Jag slutade aldrig drömma om att få träffa honom någongång. Och jag har nog inte slutat drömma än. Han är den bästa och kommer alltid att vara.


  

"Jason takes Manhattan", bästa delen i film-serien. Underbarare film finns inte. Jag undrar hur många gånger jag sett denna. Jag tar nog inte om jag säger över 100 gånger.

"New york has a new problem" Fattar ni hur bra det är?

  

Skön scen ur filmen när Jason sparkar undan ett gäng punkares bandspelare. De börjar såklart mucka och ska spöa honom, då drar han av sig masken och visar hur han ser ut under, och då bara "it's cool man!" typ och springer. hahaha!   

  

Denna film väcker så mycket känslor i mig så jag kan gråta. Det är så vackert. Fina minnen.

Av Lina M - 17 december 2010 14:04

Tycker den är pencil-kjolen är dööläcker :) Är ju mest förtjust i korta kjolar, men det här är klassiskt snyggt och mindre vulgärt. Väldigt snyggt! Stilrent och rockigt på samma gång.   


  

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards