linalicious

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Lina M - 6 december 2010 23:00

Min favoritkaraktär i Trolltider är absolut Mara. Har börjat funderat på sistonde om hon lider av Borderline personlighetsstörning. Hon är så jävla ur balans. Jag älskar det  

 

"REEEEV-RUMPA!!!!" (lite enköpings-dialekt haha)

Älskar sparken på slutet. Så jävla hårt

Tecken på Borderline-personlighetsstörning: Instabil, impulsiv,explosiv, hänsynslös med mer

Av Lina M - 6 december 2010 21:44

När jag var yngre hade jag väldiga komplex över min längd. Var alltid den som var längst i klassen. Minns på mellanstadie-disco så ville jag aldrig dansa tryckare och annat trams eftersom jag var minst ett huvud högre än killarna.


Nu när jag blivit äldre har jag inte samma tankar kring det längre. Jag måste acceptera att jag är lång, det är bara så. Är du kort kan du alltid ha högklackat, och det är ju en liten tröst. Men är du lång är det inte mycket du kan göra.


Jag älskar höga klackar hursomhelst. Och jag har lärt mig att älska det och stå för det. Jag bryr mig inte om jag blir 190 lång! (som jag oftast blir om jag har 10 cm klack. Är 180 naturligt.) Jag tänker inte anpassa mig efter andras längd. Folk får ta mig som jag är. För som jag skrev nyss, jag kan faktiskt inte göra något åt det.


En liten tröst ibland är iaf att många säger att det är snyggt med långa tjejer. Och att modeller ofta har ett minimum-krav på en längd på 170 cm. (tror jag, inte helt säker.) Så, det kan väl inte vara alltför jävligt. Någon anledning finns det ju till att modeller ska vara långa!


Jag tänker sträcka på ryggen och vara stolt. Göra det bästa av situationen. Och faktiskt kan jag erkänna att jag tycker att det är ganska snyggt med långa ben! Det är dags att sluta tramsa, och göra som jag alltid säger. Älska dig själv! Oavsett om du är  150 cm lång eller 180 cm lång, väger 40 kg eller 140 kg!

 

  

jag når upp till skohyllan utan problem  

hur lång är du?

Av Lina M - 6 december 2010 17:28

Här får ni en julig bild på mig  haha. Jaaa, jag har tråkigt :D


     

Av Lina M - 6 december 2010 16:15

Jag älskar verkligen Pingu!   

 

Hahah, tycker så synd om han! Vet hur det känns att vara sådär akut kissnödig! :D

Tycker han är så hård när han puttar bort sin lillebror och sen ställer sig och pissar på golvet


Har vi några Pingu-fans här?!   

Av Lina M - 6 december 2010 13:56

Haha, inatt så började jag tänka på bruden i Idol som hör fel. Tror att hon har vunnit, fast det är den andra. Snacka. om. pinsamt. Hahahahaha!  Gör fan ont. Hon hoppar upp på Peter Jihde och klänger och pussas och har tårar i ögonen av lycka. :D


alltså, skadeglädje är en riktigt sann glädje.   

Av Lina M - 6 december 2010 13:30

hehee, vad tuff jag blev   


  

Av Lina M - 6 december 2010 12:56

Haha, med blond peruk och rosa glans kan även jag se ut som en bratz-docka/barbie-docka   

Tycker ni att jag passar som en sån? Lite stureplans-bimbo-stuk, haha


  

Av Lina M - 6 december 2010 11:51

   

Sååå jävla underbara mario mushroom-tofflor. Ska köpa och aldrig någonsin ta av mig!  

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards