linalicious

Alla inlägg den 29 december 2010

Av Lina M - 29 december 2010 23:32

Nu ska jag dra mig mot sängen. Blir att lira lite RCT eller TPW. Får se. Samt läsa lite i mina nya böcker. Älskar att läsa på kvällarna! God natt alla läsare. I'll be back tomörröww!


Söt i rosett   

  

Av Lina M - 29 december 2010 15:21

Underbar "feel good"-låt.  En av mina favoriter kan jag nog sträcka mig och säga! Älskar denna!     

  

Av Lina M - 29 december 2010 14:59

Kommit ännu mer paket... Fått min Pinhead t-shirt, min korsett-topp och mitt halsband. Glad tjej!   

 

Pinhead t-shirt med rubiks kub... höhö

  

Min nya korsett-topp med lack-spännen och nitar

  

Mitt halsband. Köttig kniv med blodstänk

  

Av Lina M - 29 december 2010 14:55

Äntligen har jag fått mina grejer!


Trolltider

Tomtemaskinen

The boy in the striped pyjamas

Orphan

Taxas Chainsaw Massacre

 

Dock så fick jag ingen tshirt!!!!!    min vanliga tur... karma?

  

Av Lina M - 29 december 2010 14:41

Har handlat på mig rejält med grejer senaste veckan känner jag. Igår var jag på stan. Köpte 8 böcker, och spelet "Theme Park World". Jag är ju som bekant galen i nöjespark-spel. Blir som ett litet barn när jag spelar det. Har en otrolig inlevelse. haha.

  

Var och provade skor. Riktigt sugen på dessa leopard-godbitar! Synd bara att de var så satans jävla obekväma. Fick seriöst ont i fötterna efter en provrunda runt spegeln bara. Kanske ska hålla mig till converse eller kängor?

  

Träffade Suss. Hon är lite jobbig och cp men är ändå min bästa kåmpiss!   

  

Jag vägrade att gå på bussen klockan 7 . Det var så jävla fullsmockat, folk stod i mittengången som packade sillar och jag vägrar att stå och trängas med massa... typer...Så jag tvingade suss att vänta med mig på nästa buss. en timme. Så hon tvingade med mig till donken. Där sponsrade jag skiten med 20 kr och köpte en chicken wrap. var iofs jättejättegod....Friterad kyckling med nån god sås i tortilla-bröd..."jag har syndat"

  

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards