linalicious

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Lina M - 5 december 2010 21:15

Ni har väl inte missat succèn "Kalles klätterträd"? Bland den fulaste barn-filmen/serien som någonsin funnits. Min favorit-scen är precis i början på uppropet i skolan.


"Kalle?"
"....JAAAAAAA!!!"

 

hahaha, så jävla braaaaa!  

Av Lina M - 5 december 2010 20:54

Jag och Mojje äter ostkrokar och kollar filip & fredrik. har levande ljus. Är nästan som ett kärlekspar, haha.

 
Av Lina M - 5 december 2010 20:45

Här har vi en till röd kjol som jag ääääääääääääälskar! Skinn/latex-material på baksidan också! Mums! Måste ha   


  

Av Lina M - 5 december 2010 19:38

Igår hade jag sminkat klart mig, var mycket nöjd. Tänkte piffa upp mig lite extra och ta på svarta lösnaglar. Fick inte upp den förbannade limtuben, så jag försökte bita upp den. Då bara sprutar det ut lim, rätt upp i ögat. Börjar fräta och svida och jag får sån jäkla panik och sköljer ögat (tänker hela tiden: faan min sminkning, nu måste jag göra om allt!!)  Men å andra sidan vill man ju inte bli blind, om man nu kan bli det, vågar inte chansa. så jag sköljde och sköljde och sköljde. Kilovis med mascara och ögonskugga rinner bort. Ska med bussen om 20 minuter. Stressad. Har inte tid med det här. Ögat klibbade ihop sig och jag fick kämpa med att få upp det. Lyckades till slut. Hade jätteont. Sminkade om mig och ena ögat var större än det andra. Svullet, rött, irriterat. Fint. Sprang till bussen. Utan lösnaglar.

 

  

 

LILL-BABS, JAG FÖRSTÅR DIG.

 

  

Av Lina M - 5 december 2010 19:30

Har varit mycket nu i veckan. I onsdags drack jag öl med Suss. Kom hem halv 7 på morgonen. I fredags drack jag öl med Emelie. Kom hem 6 på morgonen. Igår drack jag öl med Suss, Johan, Eva med mer. Kom hem klockan 4. Efter att ha hamnat i bråk och elände. Tur att farbror blå kom säger jag bara... Vilken jävla f*tta!! Ska möblera om i nyllet på dig.


Käkade på Harry's. Svingod mat. Åt hamburgare med BBQ och bacon, och till det fick jag pommes med bea-sås. Jag spelade luftgitarr på dansgolvet. Jag var "crazy".

 

I fredags skrattade jag och Emelie så mycket att vi fick hålla i oss i soffan. Skrattade åt rebellen på rummet som lyssnar på Blur. "Emelie, spagettin kallnar!" och hon bara fortsätter headbanga och rocka på sitt rum. Jag har inte skrattat så mycket sista året tror jag.


Jag slog en sån sjuk jävla vurpa. På någon liten isfläck på en parkeringsplats. Så mitt vänsterben hamnade över huvudet på något konstigt sätt. Trodde att jag brutit det. För jag är fan inte så vig att jag kan ha benet i den absurda vinkeln. Skitskumm grej.


Är sliten så inåt helsike.

Har gjort tacos idag. Ska käka chicken nuggets ikväll. Eventuellt spela lite dataspel.


Svårt med menyer när det finns så mycket kalasigt att välja på. Stod mellan Club Sandwich och Harrys Bacon-Burger. Något jag kan rekomendera om ni har ett Harrys i er stad! En kall öl till det så lovar jag er succè!

  

  

Beställde in Irish Coffe med i hopp om bot mot min fruktansvärda baksmälla. Satt fan och gäspade var femte minut.

  

Av Lina M - 5 december 2010 18:30

Jag gillar vanligtvis inte röda plagg så värst mycket, men den här kjolen är fan dööö-läcker   


  

svart döskalletryck på ena sidan framtill. Diagonal snörning och kejda som sitterfast i d-ringar på ena sidan. Svarta dekorationssömmar på sidorna. Fransig nertill. Stretch.

Älska stretch.   

Av Lina M - 5 december 2010 14:15

Ni vet när man vaknat upp dagen efter en riktig dunderfylla, och har ett vagt minne av att man knappat som fan på mobilen framåt 3-snåret. Hur pass mycket ångest hinner ni känna inför att titta i "skickat"-mappen? Jag tycker att detta är fasansfullt och fruktansvärt. haha.


Ibland vill man bara trycka på "radera" innan man ens tittat igenom det, för man vill inte se, man vill inte veta.


Man kan bli så jävla arg på sig själv hur mycket man kan skämma ut sig under en kväll. Folk man ringer, folk man sms;ar. Varför vill man alltid höra av sig till folk när man druckit? Varför kan man bara inte ge faan i det och försöka tänka på hur pinsamt det kan bli.


Tycker inte ni som jag att man borde ha alko-lås på mobilen? Blås i en mätare och har du en viss promille kan du inte ringa eller skicka sms? Vore ju SKITBRA!  (förutom till 112 då)


  

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards