linalicious

Alla inlägg den 8 december 2010

Av Lina M - 8 december 2010 17:00

Dokusåpor - den nya arbetsförmedlingen

En filmkamera på toaletten vore kanske en lönsam investering...


S k dokusopa... såpa-kändisar lyckas utnyttja sitt kändisskap för att skaffa arbeten. I Big Brother filmas folk på toaletten och i sängen. Kanske skulle jag skaffa mig ett nytt jobb genom att filma mig själv när jag t ex sitter och skiter? Och sedan skicka filmen till arbetsförmedlingen och företag där jag vill jobba.


Uppmärksammad skulle jag i alla fall bli. "Och syns man inte så finns man inte." Robinson-Robban är trots sin grava sociala störning ändå populär hos kvinnor. Om jag ställde upp i förnedrings-TV och betedde mig som det sjuka och elaka svin jag är skulle säkert kändisskapet komma som ett litet brev på posten. Och sedan har jag chans till gratis fylla och 130 sexpartners precis som annat löst folk i förnedringsbranschen.


Annars kan man skippa hela TV-grejen och bete sig som ett svin utan eget liv ändå. Är man bara tillräckligt rubbad kan man säkert bli känd. Hoppa ner från besöksläktaren i Riksdagen och moona för talmannen, springa omkring naken mitt i stan med mobilnumret skrivet över röven. Sätten är många och kanske effektiva. Det finns ett förnedringens smörgåsbord där ute.


Eller fan, ska jag inte ta och söka till nya Big Brother??? jag vill bli kääääändiiiiiiiiiis! Då kan jag bli kallad för "nya big brother-lina". Min familj skulle bli såå stolt över vad jag åstadkommit!

och på tal om bilden, måste fan ta och köpa "det bästa ur big brother säsong 3". Så otroligt smart och underhållande serie!


  

eller inte. Ni kommer inte att se mig på kanal 5 i höst. tro mig.

Men skulle ni vilja det?! haha

Av Lina M - 8 december 2010 15:49

Jag har bara svarta, tråkiga koftor/cardigans. Tyckte den här var lite roligare med lila leopard på hälften samt korsettsnörning på ryggen. Väldigt simpel men ändå skitsnygga detaljer! Skönt såhär till vinters med något som värmer utan att vara så "tjockt" i tyget :)


  

Av Lina M - 8 december 2010 15:30

Jag är så fruktansvärt jävla skittrött på att vakna runt 14,15,16:00-tiden på dagen. Jämt. Hela jävla dagen är ju borta!(ställ väckarklockan idiotjävel, tänkte ni. Men den vaknar jag inte av.) Hinner typ bara äta och klä på mig så är klockan 6 på kvällen. Är fan inte roligt! Vill hinna göra något under dagen vafan... Nu får jag sitta här och uggla till klockan 11-12 inatt och det är dags att sova. Igen. Åh mitt liv är så intressant och innehållsrikt.

  

  

Någon som har samma problem? Eller kanske tvärtom? Vakna extremt tidigt varje dag?

Behöver få in en schysst dygnsrytm. Ett bra tips kanske är att börja jobba och göra något om dagarna? hahah.   

Av Lina M - 8 december 2010 14:27

Jag drömmer alltid så jävla sjuka drömmar! Undrar om mina sömntabletter kan ha någon påverkan i det hela?


Inatt så drömde jag att jag helt plötsligt var på något ställe. Liknade ett stort "tortyr-tempel". (Blanda Auschwitz och ett stort hotell, typ. )


Jag visste att jag vara i fara, och måste ut därifrån. Sprang fram till något jag trodde var en hiss och klev in. Började frenetiskt leta efter upp och ner-knappar men där fanns inga, för det var uppenbarligen inte en hiss. Dörrarna stängdes igen och en lucka i taket öppnades.


Genom ett rör krossades människor och spädbarn och hamnade i en pöl av blod, ben och sörja vid mina fötter. Och det fylldes på. Och fylldes på. Och jag tänkte, helvete, jag kommer drunkna i krossad människo-sörja. Människor och barn skrek av panik för att sedan krossas på två 2 sekunder.


När det hade börjat fyllts upp till knävecken var jag tvungen att göra något. Jag tittade runt mig inne i "hissen" och såg en extra lucka längst bort. Jag kämpade mig dit och lyckades trycka upp den och hoppa ut. (tur att man är vig i drömmen. i verkligenheten hade jag varit helt rökt.)


Jag kom upp på taket av "templet". Där fanns massvis med små plan och soldater. Jag gömde bakom några fraktlådor och andades hetsigt. En bit bort fanns en stege som gick ner. Jag smög mig dit med bankande hjärta och lyckades komma ner på marken.


När jag vänder mig om står självaste Adolf Hitler där. Och jag minns att jag fick panik för jag har färgat håret svart och jag sa "nej, adolf, jag är ingen thailändare. Jag är en vanlig svensk tjej med nästan hår åt det röda hållet. Du vet. Pippi. Döda mig inte." (haha, vad oseriöst min dröm blev nu.)

Hitler tittade skeptiskt på mig.

Jag passade på att förföra honom innan han hann tänka klart. Hitler var precis som alla andra karlar. Tänker med snoppen, och inte hjärnan. Lite som jag.

Hade sex med Hitler och fick sedan komma in med honom till hans vardagsrum. Jag erbjöd mig att tvätta hans golv. Han tyckte jag var en bra tjej.


Nästa dag fick jag följa med till något ställe. Där skulle vi lassa in människor i tåg och föra till "templet". Jag satt på tågrälsen och visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till. Om jag gick till uppror nu kanske det bara skulle bli köttfärssås kvar av mig. Och jag är en egoist, så jag hjälpte till att skyffla in folk i tåget.


På resan tillbaka hade jag väldigt dåligt samvete. Det kändes inte rätt att elda upp människor, krossa dem i konstiga maskiner osv. Så jag skulle tänka ut en plan att rädda människorna samtidigt som jag kanske kunde ligga med Hitler igen. Han var mysig.


Sen vaknar jag upp av fucking jävla granne-helvetet som borrar och spikar så ni får ingen fortsättning på min dröm. Borde mörda honom/henne, vem fan det nu än är   


Aja, nu är jag vaken  i alla fall. Ville bara skriva upp min dröm ifall jag vill drömtyda den senare. Nu ska jag äta lussebullar. tjingeling


  

Drömmer ni också lite udda drömmar ibland? Berätta om dem!

Av Lina M - 8 december 2010 11:45

Har ni upplevt att ni varit ute någonstans på sommaren och druckit öl, som man blir väldigt pissnödig av hela tiden, att ni måste gå och sätta er och slå upp röven på något offentligt ställe i parken för att kissa, och ni oroar er att det ska komma någon (största fasan, polisen=böter, men är inte roligt med tanter och hundar heller som skäller ut en, snyft) och det förbannade jävla kisshelvetet vill inte komma ut, fast du är jättekissnödig! Man är så stressad. Och det värsta är när du hinner börja och mitt i allt så kommer det någon jävel på håll så du måste avbryta! Åh. Mina vardags-kiss-bekymmer :(

Av Lina M - 8 december 2010 00:02

  

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards