linalicious

Alla inlägg den 4 december 2010

Av Lina M - 4 december 2010 10:15

Läste en kille som skrivit detta:
"Ja alla här har väl varit med om folk som antingens skiter i att svara på era sms, eller anser att vissa sms inte är något att svara på medan du sitter och väntar på svar på just det du skrev. Sen har vi dem som du skickar ett sms till men det dröjer minst en halvtimme och upp imot 1-2 timmar innan dom svarar, om dom ens svarar. Nu kanske det kan hända i vissa fall att personen ifråga sover eller kör bil (är upptagen) och då är det ju okej. Men när du vet att det är så uppenbart att personen ifråga totalt skiter i att svara på sms då jävlar blir jag svintokig.

I min fantasi ser jag mig själv göra detta mot dem:
Jag knackar på deras ytterdörr, dom tittar på mig när jag står där helt illröd i ansiktet och ser då ett baseballträ. Innan dom fattat någon går jag bergshärskargång i deras bostad och slår sönder allt i min väg, skriker högt VART FAN ÄR TELEFON -JÄVELN DIN JÄVLA FITTA tills dom plockar fram den, jag drar personen i håret och tvingar dom att bläddra fram mitt sms. Skriker sedan i deras öra och säger: Så här går det när man muckar med fel person.. tar sedan telefonen och kastar den på golvet, hoppar sönder den i molekyler.

Bara jag som stör mig på dessa människor?"
OCH JAG HÅLLER SÅ JÄVLA MYCKET MED! Exakt sådär jag känner. Irriterande.
 
  

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards