linalicious

Alla inlägg den 12 december 2010

Av Lina M - 12 december 2010 18:30

På tisdag ska jag tatuera in min katts katt-tassar. Är dock väldigt kluven. Ska jag ha två vid nyckelbenen, eller ska jag ha på handleden eller ska jag ha på halsen? Min tatuerare vill helst inte gadda mig på halsen för han tror jag kommer ångra mig. Jag är lite inne på handleden. Vad tycker ni?


1,2 eller 3? snälla hjälp mig   


  

Av Lina M - 12 december 2010 18:15

Fick precis lite presenter av Eva. Världens underbaraste kvinna!   


T-shirt från Ed Hardy.

  

  

3 limpor med cigg

  

En Dolce & Gabbana-väska och en Jimmy Choo-väska. Den svarta var skitsnygg. Ormskinns-mönster och kedjor. Den röda ska mormor få i julklapp :)

  

Av Lina M - 12 december 2010 17:30

Självklart handlade man i taxfreen!

 

3 plattor öl

1 bombay sapphire

1 vit vin

1 minttu (såklart)

1 apple sourz

 

  

Av Lina M - 12 december 2010 16:01

Ja, då har man kommit hem igen. Har varit skitkul!


    

  

  

Jag tappade bort Suss. Letade och letade och letade efter Suss...Hittade henne inte. Gick till baren och köpte sprit. Blev mer och mer full...


Så pass full att jag gick förbi dansgolvet där något liveband spelade rock-covers. Ställde mig framför gitarristen och spelade luft-gitarr till hans solo.

Som om jag liksom... KUNDE spela gitarr. Hade en sån väldig inlevelse.


Helt plötsligt TAR HAN AV SIG gitarren och ska ge till MIG.

Han tror på allvar att jag kan spela gitarr.

Han vill alltså att jag ska gå upp på scenen och spela. Och folk runtomkring börjar klappa i händerna och gapar "Kom igen!!" och jag har lust att börja gråta och lägga mig ner på marken och skrika "Men jag kaaaaaaaan inte, jag bara skojaaaaaaaaaa"

 

Jag började vifta avfärdande med handen, typ "neeeeee, en annan gång, eheheheh..."

Men han envisades att jag skulle upp på scenen. Tryckte fortfarande gitarren emot mig. Fick panik.

Låtsades att jag fick syn på någon jag kände igen. Hejjade på någon och tittade ursäktande på honom, typ "sorry, polarn, måste dra. spelar nästa gång". hahaha

Så jävla fult.


  


Träffade ett gäng grabbar från Linköping. Som jag faktiskt inte alls hade lust att vara med.

De tyckte att jag var "het". Jag blev besvärad. Ville att de skulle gå.

Började pilla mig i naveln.

Berättade att det luktade äckligt där.

Dem ba "eeeww, värsta sunkbruden, eh"


Jag fortsatte pilla mig i naveln, och sa: "testa att inte duscha på en vecka och peta er i röven sen.

luktar det i min navel." *pill pill*

De tittade på mig ungefär som om jag var en störd lobotomerad apa.

Sen gick dem.

Dagen efter träffade jag på dem i buffèn.

EN LA IFRÅN SIG BESTICKEN. typ "asså usch kan inte äta när de där slöddret är här..."

hahahah.


  

Träffade någon med långt krulligt hår, ljuslila skor och liten väska.

Jag sa "är du bög eller är du bög?"

Han svarade "jag är bög".

Jag sa: "...och en liten bögväska har du där också."

Han la sig på marken av garv.

"En...HAHAH..liten...HAHAHA... ahhahaha....BÖÖÖGVÄSKAAAAA"

Då la jag mig också på marken av garv och så blev vi kompisar.

Satt och söp ute i korridoren från halv 4 på morgonen till halv 8 på morgonen.


Runt 8 kom jag in i min hytt och somnade.

  


Sov en och en halvtimme. Klockan halv 10 gick jag till taxfreen och köpte smirnoff. Var sååå jävla trött. Behövde lite alkohol så jag piggnade till. för jag skulle på frågesport, hahahah

  

Hemresa. Jag och suss hade skitkul. Drack drinkar. "Dina föräldrar måste vara syskon"

  

  


Kom fram till Västerås runt halv 6, mötte Johan. Vi gick vi till harry's och käkade deras jul-tallrik, samt hamburgare och drack öl. Titta så fint! Köttullar, prinskorv, potatis, sill....Mums. Jag fick smaka köttbullar av Johan och han fick smaka pommesfrites av mig.

  

Drog hem klockan 2 på natten och där stupade jag i min säng. varit vaken i princip 2 dygn och druckit konstant, så var lagom sliten.


Förlåt Suss för att jag åt upp din räkmacka.


Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards