linalicious

Direktlänk till inlägg 19 december 2010

Den om latexbyxorna...

Av Lina M - 19 december 2010 13:58

En dag kände jag för att ha på mig mina riktiga latex-brallor. Ville väl vara lite tuff och rockig antar jag. De här byxorna satt på mig som korvskinn, och tog ca 25 minuter att få på sig.

Svettig hade jag trätt på mig byxorna. Var äntligen klar efter hetsig kamp. Så som jag dragit och dragit och dragit... Var verkligen en personlig triumf att lyckas.


med lite latex-spray för att få den där riktiga "glansen" som ni vet. Tittade beundrande mig i spegeln. Visserligen konstaterade jag att jag såg ut som en svart falukorv, men vadå! Var skitcoolt med äkta latexbrallor jö. Alla andra tjejer sprang runt med Ginas Tricots variant på "latex-byxor", och tro mig. Det är INTE latex. Men mina byxor, där snackar vi supertight svettig latex.


Sminkade klart mig och gjorde mig redo för att gå. På med en sko, på med nästa. Känner hur det bara spänner... Typ som att mitt fläsk ropar "Snälla släpp ut mig!"

Blir smått nervös.


Går utanför dörren, mot bussen. Går ute på gatan. knaster knaster knaster....

Nästan framme vid bussen hör jag en SMÄLL! och då snackar vi fan minst sju ballonger som sprängs på samma gång. PANG!!!! Alltså inte pang! utan PANG!!!!!


Hoppar till av chock och inser med fasa att hela min röv är blottad för allmänheten på gatan.

Byxorna har spruckit i grenen och letat sig fram och bak och kors och tvärs, så kvar är bara en jävla blank "tygbit". Jag står där. Sen inser jag "Varför står jag kvar här" och så galopperar jag hem. Med skammen. Gråter lite. Är fly förbannad. Byxorna var dyra. Och jag gjorde mig till allmänt åtlöje inför grannarna. Min image var för alltid ruinerad.

 

Men TÄNK om jag hade hunnit till bussen och åkt iväg och de hade spruckit där! Jag hade inte ett långt linne att dra över rumpan eller någonting. Jag hade fått gått och flashat min blekfeta röv för halva stan. Herregud. Mår dåligt bara jag tänker på det.


  

 
 
avin

avin

19 december 2010 15:11

fin blogg läs gärna mon och kommentera mer än gärna:)

http://www.livetmedavin.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Tåbbä

19 december 2010 20:46

Haha ! Låter för jävla roligt asså :)

Lina M

19 december 2010 22:21

hahaha pinsamt

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina M - 2 april 2018 17:02

Ny blogg, samma Lina. (fast ändå inte...)www.nouw.se/lieebliee ...

:s

Av Lina M - 10 december 2014 10:36

Musik är farligt för mig. Kan få mig att göra dumma saker

Av Lina M - 1 december 2014 19:01

Ett avsnitt av Morran och Tobias Shopping  

Av Lina M - 29 oktober 2014 14:27


Hämtat ut mitt nya pass idag. Åker till London nästa vecka... vill, vill inte.   ...

Av Lina M - 11 oktober 2014 16:43


Känns som att jag aldrig kommer läka :(

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards