linalicious

Alla inlägg den 26 december 2010

Av Lina M - 26 december 2010 16:56

Har varit på stan dag. Var mellandags-rea. fyfan vilken kalabalik. Folk är så jävla hysteriska så fort det är rea. De är som vilda djur.  Hade fan lust att göra en mass-rensning med något automatvapen på alla giriga gamar. Jag försökte gå in och köpa nya strumpbyxor eftersom mina har spruckit i arslet, men jag kom fan ingen vart. Lyckades komma in på Lagerhaus iaf och köpa en försenad julklapp, men svettigt blev det. Sen såg jag en skitsnygg tröja inne på New Yorker som jag skulle ha till varje pris, så jag krigade mig fram likt en pansarvagn. Lyckades med nöd och näppe slita till mig rätt storlek, och fick kriga tillbaka till kassan. Fyfan säger jag bara. Fyfan. Köpgalna svenssons är värre än en flock brunstiga noshörningar.


Som grädde på moset hade Myrorna stängt idag också. Jag som skulle fynda böcker. Blev fan ledsen.


  

Av Lina M - 26 december 2010 16:53

Skulle ta kort på allt stök som blev efter julklappsöppningen. Blev lite snopen när jag såg en liten gris gömd bland papprerna.



Han leker detektiv tror jag

  

Av Lina M - 26 december 2010 16:31

Julafton är ångest. Folk har så mycket förväntningar och därmed blir det en enorm jävla press. Jag blev full på glögg, tappade ägghalvor på golvet, klistrade upp konstiga saker på väggen och mormor blev kallad för tjatkärring. Får ångest bara jag tänker på det. Jag är enormt tacksam för alla presenter jag fick samt den goda maten. Men fan vilken ångest det är. Huuh...inte alls som när man var liten kan man ju lugnt säga. Blir värre för varje år. Sorgligt. Man börjar väl insè saker och ting.


Julig bild på mig innan min lilla släkt kommer. Jag ser väldigt lugn ut, men det är nog minttuns förtjänst.

  

Mamma ville att jag skulle posa vid granen. Hon ville skicka jul-mms till pappa. Jag kände mig ganska fånig.

  

Mojje är och tjyvkollar på sitt paket, men han blev FETT BUSTED! (fan vad jag hatar folk som uttrycker sig med ordet "fett"...)

  

Denna fick han i present också. Myspys. En igloo.

  

Man blir fan lack när man köper 10 lottjävlar och vinner på 1. Gick back. Borde sluta köpa lotter.

  

Var jävligt god julmat!!

  

En snaps för mycket. jag vet inte. kaos.

  

Jag fick:
Mormor: Mjukisbyxor, pengar

Morbror: pengar, trisslott (vann 25 kr)

Mamma: pengar, mascara, eyeliner, två läppglans, tidning

Bror: Roligt sällskap

 

Åkte till min far på kvällen. Av honom fick jag ett paket cigg och en ny mobil. Blev himla glaaa! Himla full också. Hade hysteriskt kul. Synd att inte Balto var med. Han matas med nappflaska, har operarat sig. Men pappa har ju ett nytt husdjur.. en råtta. som äter upp hans lidl-kassar. hahahah.


jag och min julkatt.

  

  

  

  


Precis när jag skriver detta så åkte ambulans-bilen förbi. Fick en obehaglig tanke av att någon här i närheten kanske just nu ligger och dör. Vilken tragisk jul för någon och dennes familj. Man ska fan inte klaga egentligen.

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards