linalicious

Direktlänk till inlägg 8 december 2010

Dokusåpa-kändis

Av Lina M - 8 december 2010 17:00

Dokusåpor - den nya arbetsförmedlingen

En filmkamera på toaletten vore kanske en lönsam investering...


S k dokusopa... såpa-kändisar lyckas utnyttja sitt kändisskap för att skaffa arbeten. I Big Brother filmas folk på toaletten och i sängen. Kanske skulle jag skaffa mig ett nytt jobb genom att filma mig själv när jag t ex sitter och skiter? Och sedan skicka filmen till arbetsförmedlingen och företag där jag vill jobba.


Uppmärksammad skulle jag i alla fall bli. "Och syns man inte så finns man inte." Robinson-Robban är trots sin grava sociala störning ändå populär hos kvinnor. Om jag ställde upp i förnedrings-TV och betedde mig som det sjuka och elaka svin jag är skulle säkert kändisskapet komma som ett litet brev på posten. Och sedan har jag chans till gratis fylla och 130 sexpartners precis som annat löst folk i förnedringsbranschen.


Annars kan man skippa hela TV-grejen och bete sig som ett svin utan eget liv ändå. Är man bara tillräckligt rubbad kan man säkert bli känd. Hoppa ner från besöksläktaren i Riksdagen och moona för talmannen, springa omkring naken mitt i stan med mobilnumret skrivet över röven. Sätten är många och kanske effektiva. Det finns ett förnedringens smörgåsbord där ute.


Eller fan, ska jag inte ta och söka till nya Big Brother??? jag vill bli kääääändiiiiiiiiiis! Då kan jag bli kallad för "nya big brother-lina". Min familj skulle bli såå stolt över vad jag åstadkommit!

och på tal om bilden, måste fan ta och köpa "det bästa ur big brother säsong 3". Så otroligt smart och underhållande serie!


  

eller inte. Ni kommer inte att se mig på kanal 5 i höst. tro mig.

Men skulle ni vilja det?! haha

 
 
Ingen bild

Johanna

8 december 2010 17:53

Haha faktist så skulle det vara as roligt att se dig i tv rutan ;) du skulle nog kicka ass! =)

Lina M

8 december 2010 18:37

Hahahah :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina M - 2 april 2018 17:02

Ny blogg, samma Lina. (fast ändå inte...)www.nouw.se/lieebliee ...

:s

Av Lina M - 10 december 2014 10:36

Musik är farligt för mig. Kan få mig att göra dumma saker

Av Lina M - 1 december 2014 19:01

Ett avsnitt av Morran och Tobias Shopping  

Av Lina M - 29 oktober 2014 14:27


Hämtat ut mitt nya pass idag. Åker till London nästa vecka... vill, vill inte.   ...

Av Lina M - 11 oktober 2014 16:43


Känns som att jag aldrig kommer läka :(

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards