linalicious

Direktlänk till inlägg 8 december 2010

Inatt jag drömde

Av Lina M - 8 december 2010 14:27

Jag drömmer alltid så jävla sjuka drömmar! Undrar om mina sömntabletter kan ha någon påverkan i det hela?


Inatt så drömde jag att jag helt plötsligt var på något ställe. Liknade ett stort "tortyr-tempel". (Blanda Auschwitz och ett stort hotell, typ. )


Jag visste att jag vara i fara, och måste ut därifrån. Sprang fram till något jag trodde var en hiss och klev in. Började frenetiskt leta efter upp och ner-knappar men där fanns inga, för det var uppenbarligen inte en hiss. Dörrarna stängdes igen och en lucka i taket öppnades.


Genom ett rör krossades människor och spädbarn och hamnade i en pöl av blod, ben och sörja vid mina fötter. Och det fylldes på. Och fylldes på. Och jag tänkte, helvete, jag kommer drunkna i krossad människo-sörja. Människor och barn skrek av panik för att sedan krossas på två 2 sekunder.


När det hade börjat fyllts upp till knävecken var jag tvungen att göra något. Jag tittade runt mig inne i "hissen" och såg en extra lucka längst bort. Jag kämpade mig dit och lyckades trycka upp den och hoppa ut. (tur att man är vig i drömmen. i verkligenheten hade jag varit helt rökt.)


Jag kom upp på taket av "templet". Där fanns massvis med små plan och soldater. Jag gömde bakom några fraktlådor och andades hetsigt. En bit bort fanns en stege som gick ner. Jag smög mig dit med bankande hjärta och lyckades komma ner på marken.


När jag vänder mig om står självaste Adolf Hitler där. Och jag minns att jag fick panik för jag har färgat håret svart och jag sa "nej, adolf, jag är ingen thailändare. Jag är en vanlig svensk tjej med nästan hår åt det röda hållet. Du vet. Pippi. Döda mig inte." (haha, vad oseriöst min dröm blev nu.)

Hitler tittade skeptiskt på mig.

Jag passade på att förföra honom innan han hann tänka klart. Hitler var precis som alla andra karlar. Tänker med snoppen, och inte hjärnan. Lite som jag.

Hade sex med Hitler och fick sedan komma in med honom till hans vardagsrum. Jag erbjöd mig att tvätta hans golv. Han tyckte jag var en bra tjej.


Nästa dag fick jag följa med till något ställe. Där skulle vi lassa in människor i tåg och föra till "templet". Jag satt på tågrälsen och visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till. Om jag gick till uppror nu kanske det bara skulle bli köttfärssås kvar av mig. Och jag är en egoist, så jag hjälpte till att skyffla in folk i tåget.


På resan tillbaka hade jag väldigt dåligt samvete. Det kändes inte rätt att elda upp människor, krossa dem i konstiga maskiner osv. Så jag skulle tänka ut en plan att rädda människorna samtidigt som jag kanske kunde ligga med Hitler igen. Han var mysig.


Sen vaknar jag upp av fucking jävla granne-helvetet som borrar och spikar så ni får ingen fortsättning på min dröm. Borde mörda honom/henne, vem fan det nu än är   


Aja, nu är jag vaken  i alla fall. Ville bara skriva upp min dröm ifall jag vill drömtyda den senare. Nu ska jag äta lussebullar. tjingeling


  

Drömmer ni också lite udda drömmar ibland? Berätta om dem!

 
 
Morrigan

Morrigan

10 december 2010 22:16

Haha, måste bara kommentera det här inlägget för jag har funderat lite på det. X-)

Den visar i alla fall att man klarar vad fan som helst rent mentalt, jag menar du klarade dig ju undan självaste Hitler!

Jag själv blev jagad av osynliga mördare i någon dröm. Kanske 50 pers eller så dog undan för undan så jag blev sist kvar. De skickade blodiglar på mig men jag sparkade maskar på dem så att de började äta på dem istället.

Sen sprang jag över en kyrkogård med en massa kameror överallt, typ som webcams fast size *100. De fick inte tag i mig, och det får de aldrig. Ingen som går och mördar mig i mina drömmar, då skulle jag bli sur. Brukar inte känna något jag drömmer så man borde ju tycka att det skulle vara roligare att sova då :D

http://kaosteori.bloggplatsen.se

Lina M

12 december 2010 13:51

Haha, jag vet! :D
"ingen som går och mördar mig i mina drömmar, då skulle jag bli sur" hahaha! du är galen :)

 
Ingen bild

He-Man

15 december 2010 23:30

Egentligen inget med drömmen att göra, som minst sagt var udda men skoj att läsa. Men hammaren klär dig... me like.

Lina M

16 december 2010 14:12

haha, jo den var lite udda!
jaså tack! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina M - 2 april 2018 17:02

Ny blogg, samma Lina. (fast ändå inte...)www.nouw.se/lieebliee ...

:s

Av Lina M - 10 december 2014 10:36

Musik är farligt för mig. Kan få mig att göra dumma saker

Av Lina M - 1 december 2014 19:01

Ett avsnitt av Morran och Tobias Shopping  

Av Lina M - 29 oktober 2014 14:27


Hämtat ut mitt nya pass idag. Åker till London nästa vecka... vill, vill inte.   ...

Av Lina M - 11 oktober 2014 16:43


Känns som att jag aldrig kommer läka :(

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards