linalicious

Alla inlägg den 23 november 2010

Av Lina M - 23 november 2010 13:11

 

Den tatueringen jag äger som jag är nöjdast med:

 

  

 

Den är rätt manlig och cool.   

Vad tycker ni?

Av Lina M - 23 november 2010 13:04

 

Nu när vi väl är inne på Super Mario-temat, så kan jag berätta att jag ska göra en liten Super Mario mushroom-tattoo... Har en liten skiss här :) Den är enkel, halv-ful och alldeles underbar.


  

  

Frågan är bara: Röd eller grön? Och ska jag placera den på handleden eller i nacken?

Av Lina M - 23 november 2010 12:54

Att spela gamla  Super mario är något som gör mig så galet lycklig. Om jag spelar det så finns det inga bekymmer i världen som kan få mig ur balans. Jag minns som barn att jag var helt besatt av spelet, lyckades dock aldrig klara ut det. På typ 8 år. Men nu, äntligen, har jag lyckats rädda prinsessan.


Fan, lyckan är obeskrivlig.   


  

  

BEST TV-GAME EVER

Av Lina M - 23 november 2010 12:34

  


Snö. kallt. Massvis med folk är hjälplösa och livrädda i sina egna hem. Hoppar ut genom höga fönster för att slippa ett skott i huvudet. Det brinner borta i horisonten. Det brinner överallt. Människor skriker. Skriker efter sina försvunna barn. Folk springer i den decimeterdjupa snön. Försöker förgäves fly. Iskalla händer. Bortdomnade fötter. Lik längs gatorna. Gevär som avfyras. Jämrande människor med förlorade kroppsdelar. Skrikande av smärta. Människor sitter instängda i timmar i små skrymslen med bankande hjärtslag. Dörren öppnas med ett kraftigt slag. Nu är döden nära.

 

  

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards