linalicious

Direktlänk till inlägg 17 december 2010

Robinson

Av Lina M - 17 december 2010 22:52

MORR! Är det något program jag avskyr så är det fan Robinson kanal 4. Vilka jävla rövhål. Blir så arg så jag skakar. Har sett förr för många herrans år sedan att de dödade någon ödla/varan eller liknande. Har sett att de dödat höns osv. Bland annat  i kvällens avsnitt. I förra säsongen dödade de två kaniner med påkar. Till vilken jävla nytta då?! Varför i helvete fraktar man in kaniner och slår ihjäl?!!

 

För det första är det ingen som har tvingat dit dem. De sitter inte "strandsatta" på en öde ö . Det har åkt dit frivilligt för att de är äckliga giriga jävla gamar hela bunten. Sugna på pengar. Jag kan ta att folk har dödat eller dödar djur för att överleva på riktigt.  Människan har en överlevnadsinstinkt, precis som djur. I en situation där det står mellan liv och död så drar vi oss inte för att döda.  Vi är alla ändå som djur. Allt handlar om överlevnad.


Men att döda i  underhållningssyfte?! De fanns ingen anledning för dem att slakta något djur överhuvudtaget. Åk hem till era jävla familjer istället för att skämma ut er i TV. Ni är vuxna jävla människor. Dessutom tycker jag att det är så jävla brutalt att slakta kaniner. Ska inte det där vara ett familjeprogram? Sitter i familjer och har lördagsmys, äte chips med dipp och tittar på Robinson? Har inte många små flickor t.ex egna kaniner som husdjur? Hur tänker TV4 när de gör en sån här grej?! Förstår om det kan vara i rent provocerings-syfte, men detta är fan inte okej. Det har gått för långt.


När fan blev det okej att slakta husdjur i tv? Eller djur över huvudtaget. Vart fan är världen på väg?  Är detta underhållnings-TV? Vilket satans jävla rövprogram. Jag hoppas att folk bojkottar skiten. Fick jag tag på en sån där jävla Robinson-fjant som dödat något oskyldigt djur för att "överleva" i det där skitprogrammet kommer jag slå personen på käften. Skulle aldrig banga. Vilka jävla RÖVHÅL!

 

  

 
 
Malin (:

Malin (:

18 december 2010 18:23

de är ju bara tävlingarna som är roliga, restan är bara skit ...

http://machin.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina M - 2 april 2018 17:02

Ny blogg, samma Lina. (fast ändå inte...)www.nouw.se/lieebliee ...

:s

Av Lina M - 10 december 2014 10:36

Musik är farligt för mig. Kan få mig att göra dumma saker

Av Lina M - 1 december 2014 19:01

Ett avsnitt av Morran och Tobias Shopping  

Av Lina M - 29 oktober 2014 14:27


Hämtat ut mitt nya pass idag. Åker till London nästa vecka... vill, vill inte.   ...

Av Lina M - 11 oktober 2014 16:43


Känns som att jag aldrig kommer läka :(

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards