linalicious

Direktlänk till inlägg 5 december 2010

Händelserik vecka

Av Lina M - 5 december 2010 19:30

Har varit mycket nu i veckan. I onsdags drack jag öl med Suss. Kom hem halv 7 på morgonen. I fredags drack jag öl med Emelie. Kom hem 6 på morgonen. Igår drack jag öl med Suss, Johan, Eva med mer. Kom hem klockan 4. Efter att ha hamnat i bråk och elände. Tur att farbror blå kom säger jag bara... Vilken jävla f*tta!! Ska möblera om i nyllet på dig.


Käkade på Harry's. Svingod mat. Åt hamburgare med BBQ och bacon, och till det fick jag pommes med bea-sås. Jag spelade luftgitarr på dansgolvet. Jag var "crazy".

 

I fredags skrattade jag och Emelie så mycket att vi fick hålla i oss i soffan. Skrattade åt rebellen på rummet som lyssnar på Blur. "Emelie, spagettin kallnar!" och hon bara fortsätter headbanga och rocka på sitt rum. Jag har inte skrattat så mycket sista året tror jag.


Jag slog en sån sjuk jävla vurpa. På någon liten isfläck på en parkeringsplats. Så mitt vänsterben hamnade över huvudet på något konstigt sätt. Trodde att jag brutit det. För jag är fan inte så vig att jag kan ha benet i den absurda vinkeln. Skitskumm grej.


Är sliten så inåt helsike.

Har gjort tacos idag. Ska käka chicken nuggets ikväll. Eventuellt spela lite dataspel.


Svårt med menyer när det finns så mycket kalasigt att välja på. Stod mellan Club Sandwich och Harrys Bacon-Burger. Något jag kan rekomendera om ni har ett Harrys i er stad! En kall öl till det så lovar jag er succè!

  

  

Beställde in Irish Coffe med i hopp om bot mot min fruktansvärda baksmälla. Satt fan och gäspade var femte minut.

  

 
 
SilfverDaniel

SilfverDaniel

6 december 2010 18:18

Har du också hamnat i bråk nu? Vilken vecka..

http://carbonized.bilddagboken.se

Lina M

6 december 2010 20:51

Mmm skoja inte. Jävla galningar därute som attackerar en :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina M - 2 april 2018 17:02

Ny blogg, samma Lina. (fast ändå inte...)www.nouw.se/lieebliee ...

:s

Av Lina M - 10 december 2014 10:36

Musik är farligt för mig. Kan få mig att göra dumma saker

Av Lina M - 1 december 2014 19:01

Ett avsnitt av Morran och Tobias Shopping  

Av Lina M - 29 oktober 2014 14:27


Hämtat ut mitt nya pass idag. Åker till London nästa vecka... vill, vill inte.   ...

Av Lina M - 11 oktober 2014 16:43


Känns som att jag aldrig kommer läka :(

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards