linalicious

Alla inlägg den 2 december 2010

Av Lina M - 2 december 2010 11:19

Jonna för i helvete. jag snackar inte om BEBISAR, som du har uttryckt dig. de är så söta som inte kan prata och inte kan gå. Jag pratar om 6-åringar på dagis som springer runt för fullt och gapar. och tro mig, de har lärt sig prata. och gå. kunde inte du det när du var 6 ÅR! Jag skiter väl i bebisar som inte kan prata eller gå, dem stör inte mig. jag säger att jag inte gillar barn som springer runt och gapar och skriker och klänger på mig. vad fan är problemet???! jag gillar inte fulla gapiga ungdomar som springer runt och klänger på mig heller. det är hela beteendet, oavsett om de är 6 år och inte förstår" eller om de är 16 år och fulla. individer överhuvudtaget. va fan hänger du ut mig i din jävla blogg för som en barn-misshandlare?!?!  jag var 14 år och praktiserade på ett dagis, och jag ville inte skdada någon med flit. jag har rätten att inte tycka om barn, jag har rätten att inte vilja ha barn. Jag SKITER i hur jävla mycket du tycker om barn. det räcker nu. Jag vill inte se ett jävla inlägg till om hur "hemsk" jag är, folk skriver till mig och uppmanar mig att ta livet av mig för dina jävla publiceringar om mig. Jag tar självklart inte åt mig av såna kommentarer, men vad fan är det du vill få ut av det här???!!!!! du gillar barn, jag gör det inte. vad ska du göra åt saken? är säkert 99 % av befolkningen som håller med dig, och 1 % med mig, det fattar vi ju båda. men jag förstår fortfarande inte varför du länkar det? Tror du att jag ska ändra mig när folk skriver att jag borde söka hjälp? nej, det gör jag inte. du ger fan i mig nu, lämna mig ifred och skriv inte ett jävla ord till. det räcker nu.

Av Lina M - 2 december 2010 10:00

Originaltitel: Orphan

Skådespelare: Bl.a Vera Farmiga, Peter Saarsgard, Isabelle Fuhrman

Språk: Engelska

Genre: Skräck

Handling: Esther är en nioårig föräldralös flicka från Ryssland som tycks vara förföljd av olycka. Hennes förra fosterfamilj dog i en brand som hon med nöd och näppe undkom. Men nu när familjen Coleman adopterat henne ser livet betydligt ljusare ut. Tills en klasskamrat faller från en klippa. Tills en nunna från barnhemmet hittas ihjälslagen. Och tills att Esthers nya mamma börjar tvivla på om den tragiska branden verkligen var en olyckshändelse. Orphan från Dark Castle Productions är en psykologisk thriller där den skrämmande sanningen sakta uppenbarar sig och håller publiken i ett allt kraftigare grepp. Du kommer aldrig att glömma Esther. Så söt, så intelligent, så kreativ…

Mitt betyg:         (4 av 5)

 

  

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards