linalicious

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Lina M - 13 juni 2011 19:06

Min syster ringde mig så jag gick och mötte henne vid Hemköp. Hon ville ta en promenad samt att jag skulle fota henne till en skiva/demo som hon spelat in. Tyvärr hade jag inte hunnit ladda systemkameran, så jag erbjöd vanlig digitalkamera. Bilderna blev inte bra. Såg ut som en ungersk brottarkvinna. Inte mitt fel :(


Gav upp och hälsade på farmor på ålderdomshemmet istället. Hon satt ensam vid ett bord och åt en bakelse. Hon kände inte igen oss. Skitsynd att hon blivit så gammal och krasslig. För hon är egentligen en riktigt rolig prick.


Sen gick vi till cykelaffären och jag frågade vad det kostade att laga punka eller vadfan de nu är för fel... Hade tänkt börja cykla. Istället för buss/promenera. Buss är dyrt, gå är tråkigt. Så man får väl cykla, även om jag ser skitdum ut när jag cyklar. Så lär ju fixa till den.


Funderar på att fynda lite skivor. ska kolla hur mycket pengar jag har. men måste ju ha råd med mat. och bidra till hyra. och el. och jag vettefan allt. Önskar att jag kunde köpa film och musik för alla pengar jag äger :(

Life sucks sometimes.

och jag låter som en bortskämd snorunge.

 

Sjukligt paranoid.

Av Lina M - 13 juni 2011 11:00

 Köpt Leprechaun Collection-box med alla fem filmer. Haha. Så dåligt så det blir bra. Bara grejen att Ice T är med gör ju de så jävla fult och dåligt! :D

När jag var liten var min största fobi leprechaunen. Tyckte han var en väldigt elak lite ful dvärg-gubbe. Onödigt förbannad liksom. Över små mynt. Så jävla girig. Tycker fortfarande han är lite läskig, fast nu är så jag så lång så jag känner att jag har övertaget. Kan väl typ.. .putta omkull honom. Fast iofs kan han ju trolla... Det är fusk
 
 
    
Fin box iaf. Kul att ha.

Av Lina M - 13 juni 2011 10:41

Min!


Hanna Barbaras tecknade favoriter från Cartoon Network. Flinta, Jetsons, Scooby Doo och många fler. Fyfan vilken vinst. Alla pärlor samlade på en dvd.

Ett MÅSTE i hyllan! 


  

 


(jag som nyss skrev ett inlägg som hette "grow up". Om att jag blivit äldre nu och måste bli vuxen osv haha. Kommer nog aldrig sluta köpa filmer som rekommenderas för 7-åringar. Kommer bli skitbra om jag blir morsa nån gång, då måste jag "offra" mig och kolla på tecknat med ungarna. Jag kommer gilla det mer än dem! haha)

Av Lina M - 13 juni 2011 10:14

Jag är rädd för att bli vuxen. Ta så mycket ansvar, och inte kunna skylla på någon annan eller att man var "ung & dum". Känns som att ni när man passerat 20års-strecket så blir man genast vuxen på riktigt. Kommer bli läskigt att betala räkningar, att oroa sig över pengar, att laga mat, städa, diska, handla, bädda och tvätta själv. Visst, ingen kommer tvinga en, men om man inte vill bo i en svinstia så måste man nog anstränga sig lite. Plus att jag är en riktig chicken när jag är ensam på nätterna. Jag får för mig att det är någon i lägenheten/huset som vill stycka mig. Blir helt paranoid och kan börja ta fram knivar för att "beväpna mig" eller springa rätt ut bara och skrika. Ser nog lite ut som i tavlan "skriet", haha. Helt hysteriskt. Tror att jag har sett för mycket skräckfilmer som barn. I min värld så finns bara ond, bråd död. haha. Varför kan jag inte insè att folk skiter i mig. Det är ingen som vill bryta sig in här och äta upp mig. Blir galen. Jag borde snarare oroa mig för att jag är ganska ensam. För det är så verkligheten är. Men i min fantasivärld så kommer jag träffa på Leatherface under sängen. Och det är som vanligt, jag både vill och inte vill träffa på en mördare. Det är spännande, men kanske inte lika spännande att få halsen avskuren. Men jag skulle få mitt "livs historia" att berätta för barnbarnen ,om jag får några. "Jag blev jagad i min lägenhet av en 2 meter lång man med motorsåg och ett ansikte av död människohud." Det vore fan nåt. En riktig... thriller-berättelse... Men om jag ska vara realistisk så kommer jag nog bara få berätta för barnbarnen att jag satt hemma och kollade på dåliga tv-serier hela dagarna och överkonsumerade bearnaiessås.

Life is booooring.


 

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards