linalicious

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Lina M - 6 juni 2011 17:52

Aldrig sett någon så missnöjd över sin pyttipanna som emelie var på birka-kryssningen.

Aldrig sett en sån besviken blick.


"Den är rå... och potatisen är vattnig... en aning kallt också... fy fan... nej nu jävlar"

 

  

Av Lina M - 6 juni 2011 16:57

Har ett par ljusljusblåa slitna jeans som blivit för trånga i midjan för mig, de har råkat krympt i tvätten, (vi hoppar över bortförklaringarna va) jag har blivit för fet. All bearnaiessås har satt sig på ett ställe. Så vilken tur att jag är så kreativ då! Jag har klippt av dem och gjort "jeans-stayups" av dem! Tycker det var rätt läckert. Ska bara sy lite i sömmarna och sen ha ett par svarta strumpbyxor under och ett par snygga skor så kommer det bli helfräsigt. Får lägga upp bild sen när det är "klart". Revorna kommer jag låta vara kvar för att behålla den "rockiga fräsiga looken"


Några snabba provbilder.

 

Av Lina M - 6 juni 2011 13:13

Fan vilka sjuka mardrömmar jag hade inatt. Hela min familj och alla mina vänner blev skjutna i huvudet och jag sprang och sprang och sprang. Genom ett tivoli. Hamnade såklart i "lustiga huset" och gick vilse och visste aldrig vart psykopaten var. Ångest. Hatade alla jävla grejer där inne som snurrade och gjorde mig yr och okoncentrerad. Tänkte att närsomhelst kommer jag bli slaktad. Hmm mysigt. Själva fan att man aldrig kan få en natts lugn och ro.

 

Satt precis och skulle betala in ett par tradera-vinster och självklart spiller jag ut en full kopp med kaffe. Över alla mina anteckningar. Över datorn. Över internetbank-dosan. Över mobilen. På datorn. På ett kuvert jag ska skicka. På allt. Var helt jävla ursinnig. Denna dag har bara börjat med skit. Och idag måste jag dessutom tvätta och städa, vare sig jag vill eller inte, för imorgon ska jag resa bort.


Håller på att lära mig tyska. Pluggar som fan. Har lärt mig en hel del.


 

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards