linalicious

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Lina M - 12 juni 2011 15:08

Igår firade vi Dantes födelsedag ute på en ö :) Det var jag, emelie, evelyn, hampus, dante och några till. Var skitmysigt! Han fick ett angry bird-gosedjur, en zombie t-shirt och south park-kalsonger. Han hade även på sig en stråhatt. Såg ut som en tysk turist kom vi överens om.

Emelie hade med sig chorizokorv och potatissallad. Ingen hade en grill. Så vi skulle äta kall chorizo med potatissallad vilket inte är fy skam, men potatissalladen hade blivit så varm i solen så den var som vatten... Inte gott. Sen kom det en fiskmås och tog en korv och flög iväg. Slänger upp lite bilder senare.


Efter ön så satt vi vid lögarängen och lyssnade på musik. Jag hade musik-quiz med min mp3, den som först gissade rätt vilken låt det var vann en cigarett. Inte så roligt för de som inte röker kanske... Sen svängde vi in på sjökrogen, men jag stack hem efter någon timme. Tycker inte krogen är så kul. Försökte mig på ett försök att dansa, men jag ser bara dum ut. Lika bra att ge upp.


Fick mcdonalds när jag kom hem. Lycka.

Som sagt, bilder sen.

Är solbränd som fan.


 

Jag víll inte veta

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards