linalicious

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Lina M - 16 juni 2011 19:24

Vill ha dessa strumpbyxor som liknar stayups med korsettsnörning.  Tänkte slå till, men såg till min fasa att dessa kostade 1400 spänn! VAFAN! :(

 


Sen har jag fått för mig att jag gillar väskor väldigt mycket, och sen tycker jag det är rätt läckert med sailor-tema, så den här väskan kändes väldigt mycket "VILL HA". Rätt enkel, men ändå snygg! Och dessutom har jag råd med den :) Till skillnad mot vissa andra grejer... *pik pik*



Hatar dyra saker :( Vill ha allt. Till rena fyndpriser!!


Av Lina M - 16 juni 2011 10:34

Tänk att jag varit beroende av rollercoaster tycoon och potatissallad i nästan 10 år :) det borde firas.

med att spela rollercoaster och äta potatissallad kanske?


 

Av Lina M - 16 juni 2011 10:18

Sparkdräkt för vuxna män... Seriöst, skulle jag ha en pojkvän som gick klädd i en sån här skulle jag slå han på käften... 


Om han så har mjukisbyxor på stan så förtjänar han en smäll.

Killar ska inte ha såna här plagg.

De ska ha jeans.

Jeans är sexigt :) En förvuxen jättebebis är inte sexigt.


Om du är kille, läser detta, och äger en sån här: VARFÖR? (och kom inte och säg att det är "bekvämt", för det är bekvämt att gå naken också, men inte fan gör jag det...)


jävla bög-bratz


 

Av Lina M - 16 juni 2011 10:11

Haha, för ett tag sen när min morsa var sur på nån kille hon dejtade så skulle hon skicka sms "Är så jävla less på det här...", och då råkade hon skicka det till "118 118" (tror hon var berusad och hade de inlagt i mobilen precis under hans namn) och sen dagen efter hitta hon ett svar: "Ibland kan livet kännas tungt. Man kanske inte finner så mycket mening. Men det gäller att blicka framåt och ta nya tag. Tids nog brukar det mesta lösa sig..." osv osv osv. Så jävla fult att dem svarade på "Är så jävla less". Jag ska skriva "Mammas bröd" och se vad jag får för svar.

Trodde de mest svarade på typ... "hur kokar man ett ägg", eller "När går tåget till sthlm ifrån västerås". Men det är ju fan värsta psykolog-linjen haha. Smset var typ 3 sidor långt.


Alltid till din undsättning


 

Av Lina M - 16 juni 2011 09:54

Kan ju inte direkt säga att jag går med några jättevinster på min försäljning. (tradera.) Har precis sålt iväg min svarta långklänning för 1 kr, min gamla slayer-flagga för 1 kr, samt massa klänningar för 1 kr styck :( Jävla snåljåpar. Men det är väl så det fungerar, jag köper också saker för 1 kr ibland. Men ändå. Det blir man ju inte rik av.... Känns så tråkigt att sälja något för 1 kr som kostat många många hundra nytt och som knappt är använt. Kanske skulle sluta sälja där.

 

Och ibland ser man kort på sig själv som gör att blir så.... besviken.... haha! 

 

 

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards