linalicious

Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Lina M - 5 juni 2011 23:19

Har så konstiga känslor i kroppen. Kommer som vågor av yrsel, känner mig helt väck. Allt börjar snurra och det känns som jag ska svimma. Har varit så sista 2-3 dagarna. Är det kanske någon ångest eller stress? Har faktiskt ingen aning. Är obehagligt i alla fall.


Funderar på att ta hål i snoken nästnästa vecka. Och ja, jag har redan hört att jag är för gammal för det. Men wtf, en ringjävel kan man ta ut på 2 sek. Är inte direkt som en gaddning som sitter tills man trillar av pinnen.

Trivs man inte så får man ta ut det. I alla fall värt att testa. Har redan tagit ut en ring i läppen, hade två, så jag kommer knappast ha för mycket. Blir en i läppen och en i näsan.


Hoppas jag får börja vara på hunddagiset snart. Att det finns plats åt mig. Är det enda som känns kul för tillfället. Pallar inte med något jävla snickeri eller smyckes-tillverkning  där jag kämpar med att göra "fina saker" som jag ändå inte får behålla. Och som ingen vill köpa för den delen heller.


Och hur många gånger ska man behöva säga åt en människa samma jävla sak och det blir aldrig någon förändring? Snacka om nonchalant.

Urgh, är pissed off. Ska sova.


Sista plagget jag köper för denna helg.

Jävla köpmani.

Kan man börja köpa en jävla massa saker för att lindra ångest? Eller är jag helt enkelt jävligt dålig på att spara pengar?

Denna kjol är iaf min nu. Och jag tycker den är jävla snygg.

 

Av Lina M - 5 juni 2011 17:15

Eftersom jag har tråkigt, och redan har ätit upp min chokladglass, så ritade jag ett självportätt i paint.


 

Av Lina M - 5 juni 2011 15:59

Älskar tidningen Vetenskap & Historia.

Så grymt mycket intressanta repotage! I detta nummer får jag bl.a  läsa om jakten på Eichmann, världens farligaste jobb och om monstervågor. Jag är en riktig vetenskaps-nörd!


 

Av Lina M - 5 juni 2011 11:48

Ska ladda hem någon ljudbok och gå en långpromenad.

Sedan ska jag skicka lite paket till folk som vunnit några av mina tradera-auktioner.

Sen blir det laga någon god mat och sen glo en rulle!

Alldeles för mycket en söndag enligt mig...

 

 

Av Lina M - 5 juni 2011 11:41

Ska köpas :)

Gillar lack/latex/vinyl/PCV... Ja, ni hajjar.


Byxor med korsett-snörning, top med nät och lack, och lack-kjol med bälte

   

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards