linalicious

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Lina M - 14 juni 2011 19:53

Sådär ja, nu har jag varit på banken och skällt på dem. Har beställt ett nytt kort. Är sur för jag hade precis lärt mig min gamla kod, nu måste jag lära mig en ny. Är så slarvig. Men men, så är det.

Och säkert var allt mitt fel, men de fick fan för de ändå. Haha.


Idag fick jag hem min Leprechaun-box. Var precis lika fin som på bilden! Älskar den. Står så fint i hyllan!

Har även kollat på The Reef med mamma och jocke och ätit världens jävla största kebab med bröd. (från Ibbes of course) Den vägde 1,2 kg och var stor som en jävla handboll. Galet. Hett tips för västeråsare.

 

  

Av Lina M - 14 juni 2011 13:20

Idag ska jag ner på stan och försöka få tillbaka mitt kort som bankjäveln tog... Så jävla fräckt så jag finner inga ord. Må dem dö en förskräcklig död :( Har känt mig så hjälplös utan mitt bankomatkort. Kunde inte ens köpa mat. Eller åka Elba-båten. Men eftersom Emelie var så snäll så kunde jag det. Äst.


Sen ska jag kanske in på sån här textilaffär och se om jag kan köpa något snyggt tyg. Skulle vilja designa nåt eget plagg. Verkar kul. Dock så  har vi ett litet problem. jag kan inte sy. Så det kommer inte alls att bli snyggt.

 

 

Någon som vill lära mig att sy?   

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards