linalicious

Direktlänk till inlägg 13 juni 2011

Häst

Av Lina M - 13 juni 2011 19:06

Min syster ringde mig så jag gick och mötte henne vid Hemköp. Hon ville ta en promenad samt att jag skulle fota henne till en skiva/demo som hon spelat in. Tyvärr hade jag inte hunnit ladda systemkameran, så jag erbjöd vanlig digitalkamera. Bilderna blev inte bra. Såg ut som en ungersk brottarkvinna. Inte mitt fel :(


Gav upp och hälsade på farmor på ålderdomshemmet istället. Hon satt ensam vid ett bord och åt en bakelse. Hon kände inte igen oss. Skitsynd att hon blivit så gammal och krasslig. För hon är egentligen en riktigt rolig prick.


Sen gick vi till cykelaffären och jag frågade vad det kostade att laga punka eller vadfan de nu är för fel... Hade tänkt börja cykla. Istället för buss/promenera. Buss är dyrt, gå är tråkigt. Så man får väl cykla, även om jag ser skitdum ut när jag cyklar. Så lär ju fixa till den.


Funderar på att fynda lite skivor. ska kolla hur mycket pengar jag har. men måste ju ha råd med mat. och bidra till hyra. och el. och jag vettefan allt. Önskar att jag kunde köpa film och musik för alla pengar jag äger :(

Life sucks sometimes.

och jag låter som en bortskämd snorunge.

 

Sjukligt paranoid.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina M - 2 april 2018 17:02

Ny blogg, samma Lina. (fast ändå inte...)www.nouw.se/lieebliee ...

:s

Av Lina M - 10 december 2014 10:36

Musik är farligt för mig. Kan få mig att göra dumma saker

Av Lina M - 1 december 2014 19:01

Ett avsnitt av Morran och Tobias Shopping  

Av Lina M - 29 oktober 2014 14:27


Hämtat ut mitt nya pass idag. Åker till London nästa vecka... vill, vill inte.   ...

Av Lina M - 11 oktober 2014 16:43


Känns som att jag aldrig kommer läka :(

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards