linalicious

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Lina M - 7 juni 2011 12:13

Är det något som stör mig så är det oseriösa Traderare. Jag har lyckats fått på mig en riktigt jobbig människa. Han har vunnit en grej av mig och nu vägrar han att fullfölja auktionen. Han har fått 5 stycken polis-anmälningar från andra användare och jag skulle nog inte dra mig för att göra det jag heller. Fan, budar du på en grej och vinner så se till att betala summan och sluta krångla. Försöker liksom smita, pruta på priset, slippa frakten... Fan, blir vansinnig. Folk tror att de kan sätta i system att lura människor och få saker gratis. Riktigt jävla fult gjort. Verkar tro att man är helt hjärndöd och går med på en massa dåliga trick. Påstår att jag kryssat i fraktsätt som jag aldrig gjort och påstår att JAG är en oseriös säljare? Jävla skåp. Tråkigt om man får ett dåligt omdöme trots att man inte gjort något fel. Morr.

 

 

Har ni varit med om oseriösa människor på tradera? Som försöker luras?  

inte alltid så jävla fantastiskt.

 

Av Lina M - 7 juni 2011 11:12

För er som gillar djurskräck så kan jag rekommendera filmen "The Reef". Den är riktigt spännande, och mycket bättre än Hajen-filmerna tycker jag. Vissa kanske blir uttråkade av att hela filmen utspelar sig på nästan samma ställe, men jag tycker bara det ökar inlevelsen och spänningen. Riktigt nervkittlande när dem simmar för sina liv med hajfenan som närmar sig bakom dem. Då kan man fan inte sitta still haha! Kan bli helt hysteriskt och börja skrika. "SIMMA FORTARE DÅ FÖR BÖÖÖVELEN, SVÄNG IN TILL VÄNSTER VID VIADUKTEN. FINTA DEN JÄVELN". Precis som att dem skulle höra mig.


Haha. bra film hursomhelst. Har precis beställt hem den så jag har den i hyllan :)

 

 

Av Lina M - 7 juni 2011 10:35

Troilism - en som tänder på att se sin partner bli påsatt av någon annan

 

Det tycker jag inte är sjukt överhuvudtaget. Visst, med min tendens till svartsjuka så skulle det ju inte funka för mig. Men blir man inte svartsjuk så är det väl bara att ha trekanter och annat. Inget som direkt skadar nån!


Koprofili - en som tänder på avföring

 

Bajssex måste ju vara det äckligaste som finns. Förstår mig inte alls på hur folk kan tända på det. Jag skulle lätt spy. Men måste ju vara något grundligt i att folk tänder på avföring. Inte att de tycker att de "smakar" gott. Är nog bara att det är sjukt och förnedrande. Något djupare liksom.


Voyeurism - en som tänder på att se andra ha sex, se nakna


Fullständigt normalt. Att se nakna människor är väl en grundförutsättning för att bli upphetsad. Folk tittar på porrfilm för att se människor ha sex. Så jag förstår inte varför detta hamnar på någon slags "udda" sexuell avvikelse.

Nekrofili - en som tänder på döda


Jo, klart det är sjukt. Men den som inte vet något lider inte av det. Men hur man än vänder och vrider på det så är det ju att skända ett lik. Det är oerhört förnedrande. Och jag funderar ockspå vad VAD de är som är upphetsande för nekrofiler. Att liken är så maktlösa? Eller som vanligt. Det är bara sjukt och extremt och folk får en kick.


Zoofili - en som tänder på djur


För mig får du gärna bli kåt på djur, så länge du inte rör dem eller skadar dem. Vill du sitta och kolla på en bild på en hund och runka, så visst fine. Men stoppa förfan inte in nåt.  Det blir jag vansinnig av. Skulle någon röra min katt eller hund på ett sexuellt sätt så skulle jag nog inte banga på att slå ihjäl fanskapet.

Hebefili - en vuxen som tänder på ungdomar

 

Det känns väl som att det är något varenda 40+are med åldersskris har. Alla vill väl ha lammkött? Can't blame them.

Pedofili - en vuxen människa som tänder på barn

 

Ja, barn är ju helt klart en annan femma. När det sträcker sig till någon som är under 10 år har det gått för långt. Och det är ju extremt brottsligt i Sverige, folk ser allvarligt på det. Och det förstår jag. Skulle jag ha en unge och någon gubbe skulle försöka penetrera så skulle jag nog skära av hans penis med en slö kniv. Det här med pedofili är ju riktigt sjukt. Men det är väl som mycket övrigt. Folk tänder på det "förbjudna".


Gerontofili - en som tänder på någon som är betydligt äldre

 

Alla brudar vill väl ha "rejäla män?" En redig karl förfan. Men sen beror det nog på hur långt man sträcker sig. Många i min ålder har en gräns på 40. Och där går det inte längre. Men när vi snackar "gerontofili" kanske man tänder på pensionärer? Det är väl iofs rätt märkligt. En 80-åring är nog inte direkt någon krigare i sängen. Men åter åter igen, det känns kanske spännande med åldersskillnad. Det är inte helt ofattbart. Jag själv skulle inte kunna tända på någon som är yngre än 20 tror jag. Jag gillar 25 och uppåt. Det är då det börjar bli riktiga män.


Actrotomofili - en som tänder på amputerade kroppsdelar

 

Alltså. Jag förstår inte riktigt. Om jag blir tvungen att kapa vänstra benet finns det alltså folk som skulle hetsrunka av att se mig? Jag kan inte riktigt sätta mig in i det. När jag ser folk med amputerade kroppsdelar vill jag mest bara gråta.


Apotemnofili - en som tänder på att fantisera om att få sina egna kroppsdelar amputerade

 

Ah men fyfan. Man får ju hoppas att det bara är en fantasi, och att man inte tycker det är värt att kapa ena armen under en sexakt för att lättare få orgasm. Sen ska du ju gå med skiten hela livet. Fantisera om det är helt okej, är de bara fantasier kan du fantisera om din egna farbror om du så vill (även om det är lite osmakligt kan tyckas) Men en fantasi är alltid en fantasi. Men när det går till verklighet det är då det börjar bli riktigt riktigt galet...


Axillism - en som tänder på sexuell aktivitet i någons armhåla


Äsch, folk tänder på att ha sex med fötter. Så varför inte passa på att ta armhålan på en gång? Enligt min mening är det ju egentligen "sjukare" att stoppa in kuken i någons arsle där det finns massa skit. I någons armhåla finns det ju på sin höjd lite armsvett :)


Emetofili - en som tänder på sina egna eller andras spyor

 

Åter igen. Kan inte se tjusningen i detta. En spya är alltid en spya. Som luktar illa. Ett tecken på att kroppen velat stöta bort något ur kroppen. Just det här med spyor och bajs finns liksom inte i min värld. Jag kan inte ens förstå lite lite grann varför.


Dacryfili - en som tänder på att se sin partner gråta

 

Tycker inte det är så konstigt alls. Iaf inte om det har med förnedrings-sex att göra. Då är ju gråtandet en viktig del tycker jag. Försvarslöst och förnedrande. Men att bara sitta på sängkanten och gråta över att livet är skit och någon jävel ska bli upphetsad av det. Nja.


  

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards