linalicious

Alla inlägg under juni 2011

Av Lina M - 5 juni 2011 15:59

Älskar tidningen Vetenskap & Historia.

Så grymt mycket intressanta repotage! I detta nummer får jag bl.a  läsa om jakten på Eichmann, världens farligaste jobb och om monstervågor. Jag är en riktig vetenskaps-nörd!


 

Av Lina M - 5 juni 2011 11:48

Ska ladda hem någon ljudbok och gå en långpromenad.

Sedan ska jag skicka lite paket till folk som vunnit några av mina tradera-auktioner.

Sen blir det laga någon god mat och sen glo en rulle!

Alldeles för mycket en söndag enligt mig...

 

 

Av Lina M - 5 juni 2011 11:41

Ska köpas :)

Gillar lack/latex/vinyl/PCV... Ja, ni hajjar.


Byxor med korsett-snörning, top med nät och lack, och lack-kjol med bälte

   

Av Lina M - 3 juni 2011 11:26

Ska strax möta syrran vid busshållsplatsen och börja promenera mot stan! Ska till surahammar och träffa fadern :) Höhö! Svänger in på bolaget och köper med en dunk vin också, kanonväder!!!


jag och cassandra

 

Av Lina M - 2 juni 2011 19:06

Gillar väskor och strumpbyxor :) Här är två nya favoriter som jag kanske ska beställa nästa vecka! Tjoho!

Strumpbyxor med serietidningsmotiv samt en zombie-väska!


   

Av Lina M - 2 juni 2011 16:22

Jävligt skoj dag på Erikslund tillsammans med Emelie! Slog rekord i antal steg, närmare 12 000! Woho, fan vad vi är bra! Enligt nyheterna skulle det blir spöregn, men det kan man ju lugnt säga att det inte var. Tvärtom. Solen gassade på som en jävla ångande bastu och jag spydde 2 gånger när jag kom hem av utmattning! Haah! Fyfan. Helt slut var man. Emelie och jag fyndade loss så inåthelvete :) Var på Nisses, ÖB, Tati, IKEA, Media Markt och Elgiganten. Jag shoppade filmer, of course, och emelie handlade nya skor, kakburk, bälte, filmer... En jävla massa. Filmerna som jag handlade dagen till ära var: Rec 2, Thesis, Survival of the dead, Trainspotting och Psycho dubbeldisc i en snygg plåtlåda! Riktigt jävla nöjd! Och köttbulletallriken på IKEA slog fan alla rekord i att smaka bra. Satan i gatan vad gott!!!! Husmankost is the shit!!

Fick kaffe efter maten också. Spillde ut halva koppen men va gör det... gratis är gott.


 

bredkäften

Av Lina M - 1 juni 2011 12:27

Jävla katt och råtta-lek...

 

Idag ska jag och min kompanjon bege oss till Erikslund Shoppingcenter. Vi ska fynda loss på Nisses, som nu är återuppbyggt. Bra för oss. Sorligt att det brann ner en gång i tiden. Tur att vi inte var och fyndade just då.

Sen blir det nog en sväng till IKEA för att fläska i oss deras 16kronors köttbulle-tallrik. Hoppas morsan kan ge oss rabatt. Hon har ju ändå jobbat där i 27 år...


 


Jag väntar på Emelie och har tråkigt. Testade blond peruk och fake-ring i näsan. Såhär ser jag ut då.

 


Köpte lite filmer. This is England, Hierro, The last house on the left och Frozen.

 

Såhär glad jag blir jag när jag får jordgubbssaft i min döskalle-mugg

 

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards