linalicious

Alla inlägg under november 2013

Av Lina M - 23 november 2013 15:33

Är bakfull. Kom hem klockan fyra i natt. Jag och en annan gick hem från stan. Fett kallt :/ men vi hade så jävla awesome konversation så tiden gick fort ända. Trots klackar...
Var på bmb, bankiren, tiptop och pitchers. Jag började supa kl tre på dagen så jag var helt mör redan vid åtta... Fuck. Men stod ändå ut till fyra. Galenskap. Vaknade klockan ett idag. Har tänt ljus och väntar på att "Narnia" ska börja. Vet inte om jag sett den? Lite grann tror jag. Har bakfylleångest samt inget att göra så den får roa mig förhoppningsvis. Hungrig är jag också men för lat för att laga käk.. Blääeh jag hatar bakfylledagar. Det är lördag men det finns inte en chans att jag pallar ta mig utanför dörren idag... Glad att man inte har något helgjobb att tvingas till iaf. Är väl ett "lyxproblem" att vara uttråkad på soffan...

Av Lina M - 23 november 2013 11:00

Möjligtvis en av de få enda "emo"-låtarna jag gillar starkt.


Neverending story   




Av Lina M - 22 november 2013 18:00

Fyfan vad man har dansat loss till denna på diskoteken i sina unga år! OOOMBAPPPAAA!

Mer 90-tal blir det fan inte...


Av Lina M - 22 november 2013 16:20

Min berusade och romantiska sida träder fram efter glöggen...

 


Av Lina M - 22 november 2013 15:05

Dricker blossa och blossar på. Lyssnar på blues country och funderar på viktiga och oviktiga saker. Hej

Av Lina M - 21 november 2013 21:45





Den här vill jag springa runt och mysa i och känna mig sådär stugmys-snygg!

Börja spara pengar kanske...? :)



 

Av Lina M - 21 november 2013 20:34

Den här jävla ångesten som smyger sig på hela jävla tiden vill jag bara döda för gott. Men jag vet inte hur. Jag känner mig totalt maktlös. Dagarna går. Men inget förändras. Samma ständiga obehagliga känsla i kroppen och framförallt i huvudet. Mina tankar kan vara ren tortyr. När fan ska man börja må bra?

Av Lina M - 21 november 2013 20:00

Äntligen en viktig video som vill förmedla någonting, istället för brudar som åmar sig i bikini i en pool. Tack.


Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards