linalicious

Alla inlägg den 26 november 2013

Av Lina M - 26 november 2013 22:00

Har precis läst ut boken "Sankta Psyko". Början av boken, mitten, och en bit mot slutet var skitbra. Men jag fattade inte slutet... Inte alls. Kändes skumt att läsa ut en tjock bok för att sen inte fatta poängen i slutet... Är jag dum? Eller var den en aning komplicerad?


Bra skiven hur som helst, ett djup och en igenkänningsfaktor samt några ilningar i ryggraden. Fattar man även slutet är det nog en kanonbok :) Första boken jag läst av Johan Theorin, han har även skrivit några andra böcker man kanske kan ge en chans!


3/5 får denna bok. Hade fått fyra om det inte varit för det komplicerade slutet. Iofs förstod jag väl liite, men inte helt känner jag. Rössel...? Vad hade han och Hannah för pakt?!

 

 

Av Lina M - 26 november 2013 19:33

Rösta på min nya fråga: Hur ofta duschar ni?!

 


Jag är fett nyfiken! 

Själv duschar jag bara en gång varje kväll. Morgonen går bara inte. Kallt, jävligt och stressigt!

Dock på kvällen är det mysigt, varmt och avkopplande för att sedan lägga sig fräsch i sängen med spongebob chillpants ;) 

Vem orkar duscha på morgonen?!

 

 

Av Lina M - 26 november 2013 19:28

Kanske börja jobba på Willy:s


Efter jul! Kämpa på bland matvarorna och försöka låta bli att smygäta ur förpackningarna...






  

 

Av Lina M - 26 november 2013 19:15

Läst boken "Desperate Houseman", som handlar om Nicklas Söderbloms liv med Desperate Housewivesstjärnan Nicollette Sheridan, (aka Edie Britt i serien)

 


Visst hade man anat att Nicollette kunde vara en bitch, lite kul att just hon spelade "bitchen" i serien, passande kan man tycka. Men som han beskriver är hon ju sjuklig! Riktigt elak, egoistisk och full i fan... Han hade det inte lätt med henne kan man säga. Man undrar varför han inte lämnade henne relativt fort?! 


Ganska underhållande bok faktiskt. Kanske delvis för mitt maniska intresse över serien gjorde det mera intressant (speciellt partier som involverar inspelningar och skvaller om de andra skådespelarna!) men den var även ärligt och bra skriven! Nicklas har faktiskt öppnat sig ganska mycket. Till en svagt förnedrande nivå till och med... Mycket "vafaaan"-tänkande från min sida. Kan man vara så jävla bitchig?!

 


Boken är ju även en så kallat "true story", vilket gör att det faktiskt blir riktigt intressant. Gillar man serien också är det kalas :) Den får 3,5/5!  Nääääästan en fyra.


 

Av Lina M - 26 november 2013 17:30

Klarar inte av att läsa nyheterna. Folk är jävla vidriga rövhål alltså...



 

Av Lina M - 26 november 2013 14:00







Emelie gjorde en låt till mig en gång när jag flyttade till Sura...

 

My friend, my easy friend, where are you gone...

My friend, my easy friend, dont leave me right now...

 

Det var fint. På akustisk gitarr. Hon sjöng den i telefonen för mig. Dock sa Fitt-David att hon menade "easy" som "lätt/slampig".

SÅ VAR DET INTE. Det var mer att jag var enkel att umgås med. En lättsam tjej med fötterna på jorden och ett sinne för humor. Haha.

Inte ofta folk tillägnar låtar åt en... in på pluskontot...   <3

Av Lina M - 26 november 2013 12:29

Sånt här man gör på atlas om dagarna ;)

Av Lina M - 26 november 2013 11:21

Hårt som fan... SPACE BEER   


Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards