linalicious

Alla inlägg under november 2013

Av Lina M - 9 november 2013 12:26

Dricker årets glögg i min ensamhet.

Av Lina M - 8 november 2013 13:13

Jag vet inte vad det är med mig idag. Jag kände att björnen tittade på mig och ville att jag skulle ta honom hem till mig. Började nästan gråta. Så nu har jag lagt han i korgen.
Redan fått moderskänslor på något vis.

Är detta normalt?

Av Lina M - 8 november 2013 12:54

Av Lina M - 7 november 2013 20:32





Nu har jag roat mig med att spela gamla Super Mario. Helt plötsligt var klockan halv nio! Sänglänge snart då, haha


 

Av Lina M - 7 november 2013 15:05

Det är roligt att märka hur rasistiska folk är när det väl gäller...


Jag har alltid fått skit för att jag har "dömt invandrare", som de uttrycker sig. För att jag har "undvikit" att dejta utländska (det finns anledningar till det som inte har med "ras" eller "hurdfärg" att göra) eller vikit av till en annan gata en väldigt sen kväll när man ser ett gäng invandrar-grabbar på håll. Jag tar det säkra före det osäkra. (Jag har nog vikit av för ett svenskt "gangster-gäng" också skulle jag tro) Man måste alltid vara på sin vakt, och jag tycker inte man behöver få en stämpel som "rasist" för det. Eller ännu värre, "nazist" av folk som inte har någon jävla koll.


Men för att komma till poängen. När jag väl får ett erbjudande på en lägenhet som inneboende, så visar det sig vara hos en arabisk man, DÅ, då jävlar får man höra skräckslaget; "neeej, Lina. Du kan inte flytta in hos han! Han kan ju vara en våldtäktsman, med svarta papper och allting! Nejnejenej"


Vilka har "dömt en invandrare" här egentligen?!

Direkt på bara! Våldtäkt, svarta papper...

Utan att ens ha träffat honom.


Jävla hyckleri att JAG ska få skit av DE människorna, som jag tycker gör i princip samma sak.

Helt jävla... insane.


 

Av Lina M - 7 november 2013 12:53

Tänkte på det här med allt rabalder kring poserande 13-åringar på kort som sprids runt på nätet, de visar upp sig för gubbar. osv...

Nu kan jag låta hård, men alla har ett eget ansvar. Ge fan i att visa pattarna på internet!

Så enkelt är det.

 


Och ja, "de är bara barn". Men man kan ju undra vad som har hänt med dagens barn, när inte kan motstå frestelsen att visa fittan i webcamen för främmande män. 


När jag var barn hade jag andra fritidsintressen. Typ cykla, leka med barbies eller mima till Spice Girls-låtar med bästa kompisen.


Vad faaan har hänt?

Alltså, jag säger det igen:


Nutida barn: VISA INTE PATTAR, FITTA ELLER RÖV I WEBCAM.

 

Så.


Nu blir det lite spaghetti och nyaste illustrerad vetenskap för mig. Puss


  

Av Lina M - 6 november 2013 20:02

Tycker ni också att det är jobbigt att "fejk-skratta"? Någon säger något som verkligen inte är kul, sen garvar hysteriskt och man bara... "ha.. Ha.. Haaa åå men gud..."
Helt ansträngt.
Jag undrar om det syns?!
Är det oartigt att inte skratta med?

Av Lina M - 3 november 2013 23:05

Kan ni hitta "lilla" mig?! <3

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards