linalicious

Alla inlägg under november 2013

Av Lina M - 21 november 2013 19:59

Varför hatar jag lyckliga slut?

Är det för att jag är olycklig själv?

Man blir antagligen missunnsam då... Är man själv lycklig är det lättare att se andra lyckliga. Mår man piss blir man bara illamående av alla jävla gulliga slut överallt.

Eller så är jag helt enkelt inte den typen som gillar det. Jag kan uppskatta mystiska eller sorgliga slut, det ger mig oftast mer.


   

Av Lina M - 21 november 2013 18:30

Nu har jag finally fått hem "Lilla huset på prärien", säsong 1. 20 jävla timmar! Kommer bli nostalgiskt och mysigt! Haha! Var kanske tio år sen man såg det. Nu ska vi följa familjen Ingals igen!

 

 

bjuder på en sommar-bild... Var hett som fan. Lökigt. Och kaffe på det. VAAAAAAAARMT

 

Av Lina M - 21 november 2013 15:48

Körkorts-teori... Duktig tjej ;)

 

Inte ofta jag gör någon "nytta".

 

Nu är jag dock hemma och glor. Ska laga lax med sås och potatis snart. Woho! Maten är dagens höjdpunkt. Är det tragiskt?!

 

 

Av Lina M - 21 november 2013 13:35

Gaaah, vad jag saknar gamla tider med NEED FOR SPEED till Playstation 1.


Körde som fan. Farsan köpte till och med ratt och pedaler till, så det kändes som att åka ÄKTA BIL tyckte man då. Grafiken var enastående, för vad hade man att jämföra med? Nintendo, SEGA osv. 8-bitars, 16-bitars... Det här var ju fan ren magi!

 


Jag minns min favoritbil. Valde alltid svarta Lamborghini Diablon. Döööötuff!


   


I bättre grafik:

 


Jag blir riktigt nostalgisk över detta. Nästan sorgsen. Vill vara liten igen och köra ps1 med storebror och dricka cola!


Av Lina M - 21 november 2013 13:30

En av mina favoritlåtar genom åren. Väcker mycket minnen inom mig och andra känslor.


Av Lina M - 21 november 2013 12:42

(Gillar chillarn med gräsklipparen. Han njuter verkligen hahahah)


McDonald`s 1996



Det var bättre förr...

Av Lina M - 21 november 2013 11:21

Jag har alltid fascinerats av flugsvampar. Ända sen jag var liten. Det är något magiskt med dem. Speciellt såna där små svamp-hus i skogen som finns i sagornas värld. Ett sånt skulle jag vilja bo i. Kan drömma mig bort ibland att jag faktiskt gör det. Jag vill bo i en svamp. Folk kanske tänker på Trazan och Banarne då... Låten...

Men alltså, seriöst. En förtrollad skog, jag är pytteliten, och kokar te i mitt lilla svamphus i skogen. Åååååhh.

 

Kanske i livet efter detta...

 

     

Av Lina M - 21 november 2013 10:51

Läskig kärring!!!!!! 


Jag kollade på "The Conjuring" ensam hemma en kväll samtidigt som jag var lite flummig och jag kan säga: FYFAN... jag brukar inte vara så rädd för skräckfilmer, men det var någonting i denna som skrämde mig...


Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards