linalicious

Alla inlägg den 23 november 2013

Av Lina M - 23 november 2013 19:14

Kyckling-Pasta och boken "sankta psyko" just nu med levande ljus iklädd bästa svampbob fyrkant chill-pantsen.

(bild från igår, inte nu kan kan lugnt säga haha) ser ut som döden just nu
med typ gammalt smink i ansiktet som jag smetat ut i sömnen

Av Lina M - 23 november 2013 17:53

En tjejs dreads brann upp igår på pitchers. Blev en stor jävla låga på bara några sekunder. Så halva håret försvann typ... Man fick den där känslan "fan,vad skönt att de där inte var jag", tar en klunk öl till och myser.

Av Lina M - 23 november 2013 15:33

Är bakfull. Kom hem klockan fyra i natt. Jag och en annan gick hem från stan. Fett kallt :/ men vi hade så jävla awesome konversation så tiden gick fort ända. Trots klackar...
Var på bmb, bankiren, tiptop och pitchers. Jag började supa kl tre på dagen så jag var helt mör redan vid åtta... Fuck. Men stod ändå ut till fyra. Galenskap. Vaknade klockan ett idag. Har tänt ljus och väntar på att "Narnia" ska börja. Vet inte om jag sett den? Lite grann tror jag. Har bakfylleångest samt inget att göra så den får roa mig förhoppningsvis. Hungrig är jag också men för lat för att laga käk.. Blääeh jag hatar bakfylledagar. Det är lördag men det finns inte en chans att jag pallar ta mig utanför dörren idag... Glad att man inte har något helgjobb att tvingas till iaf. Är väl ett "lyxproblem" att vara uttråkad på soffan...

Av Lina M - 23 november 2013 11:00

Möjligtvis en av de få enda "emo"-låtarna jag gillar starkt.


Neverending story   




Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards