linalicious

Alla inlägg under augusti 2011

Av Lina M - 26 augusti 2011 11:01

Min röst på gårdagens "True Talent" går till Karin. Hon hade rätt stark röst. Har jag för mig. Var lite upptagen av min korv med bröd så blev en aning distraherad, men jag har för mig jag fick en och annan gåshud.


Och jag är trött på hela Kadaffi-hysterin på tv. På varenda jävla nyhet får man se de där neandertalarna springa runt med gevär. Gå och lägg er nån gång.


Btw, så ska jag försöka vara nykter idag... Ge mig styrka. Rollercoaster får bli min räddning... Trots att jag får köra om alla banorna. Känns så jävla  surt.

Och ja, jag har gjort valet själv att vara nykter idag för att jag ska försöka... typ... lugna ner mig...


 

Av Lina M - 26 augusti 2011 10:57

Råkade av en slump zappa in en repris av "Ullared" igår, och jag såg till min stora förtjusning att självaste Pontiak var med! Mannen, myten, legenden. Fyfan vad jag garvade! Han kör sitt "eget steeeuk", "vissa säger att jag är en poeeeet", och han anar ingen ironi överhuvudtaget. Så jävla hård!!

Dock var det lite smärtsamt att se Drängarna uppträda inför alla white trash-människor som klappar i händerna. Sånt kan svida lite ibland.


Här står han med en semla istället för "TVÅÅÅ glas öl"

 

Av Lina M - 25 augusti 2011 15:15

Jag badade aldrig i sommar. Det var nära många gånger, men det drog sig alltid ur. Vaaarför? Minns hur jävla varmt det var vissa dagar, man var riktigt taggad. Men man tänkte "äsch, jag tar det en annan dag" och så blev det aldrig av. Idag när jag satt på bussen så upptäckte jag att det började ramla ner massa gula löv från träden. Hösttecken. Nu är det typ ett år kvar tills nästa sommar.

Dock har jag inte så mycket emot hösten och vintern. Är rätt mysigt så länge man slipper gå ut. När det är snöstorm ute och man burrar in sig i soffan framför en film så mår man rätt så jävla bra.


Idag försökte jag koka ett ägg som vanligt, utan lyckat resultat. Mitt i allt elände så ringer soc också och vill att jag ska komma ner på möte inom en timme så jag fick tok-stressa. Sminka sig och andra tjejgrejjer. Jag är så nördig så jag klarar inte av att vara på stan osminkad. Ser ut som en tjock tolvåring. Inte alls fint.


Shoppade lite på staden. Bl.a ett par svarta lack-pumps, en svart kavaj, en Ed Hardy-klänning (är dock inget ed hardy-fan, men det var rea och just den klänningen var rätt snygg. Döisar och sånt, hihi), en jeansväst som jag ska snygga till lite, en southpark-box, en komedi med john c reilly plus två filmer till.


På bussen hem hade jag riktig otur och hamnade brevid "målaren". Han snackade om fönster och glidmedel. Försökte lite snyggt att undvika fanskapet men han förföljde mig. Hjälp. VAD FAN VILL HAN MIG EGENTLIGEN? Varenda gång han ser mig ska han fram och snacka om en massa jävla skit. Leave me alone. Han har sniffat på tok för mycket lim och målarfärg i sina dar. Det enda som är bra med honom är att han har en Spindelmannen-mössa.

 

Försökte meditera igen igår. Mitt andra försök till en "astral resa". Somnade. Så jävla fail.


Igår kollade jag på "True Talent" igen och jag tyckte rock-kärringen Ellinor hade bäst röst. Hon som sjöng Bonnie Tyler. Sån där hes röst. Det är fint. Vill också ha en sån där hes röst. Får börja pimpla whiskey, röka ännu mera och skrika på mina 7 ungar när jag står och steker chicken nuggets.


Och ja, nu är Emelie i London. Är inte alls avundsjuk. Har inget mer att säga om det.


Och VARFÖR I HELVETE har alla mina sparade banor i Rollercoaster tycoon försvunnit? De finns inte där!!!!!!!! MÅSTE BÖRJA OM ALLT! Hade typ hunnit 14 banor och det var jättekul!!!!! Fyfan vad pissed off jag är. Göra om ALLT igen. FYFAN


Gillar att det är leopard inuti

 

 

klack i lack. får mina ben att se spänstiga ut

   

Var tvungen att lägga in en bild på husgrisen. Han brukar rulla ihop sig som en boll. Så jävla oemotståndlig. Snutt 

 

Elf

Av Lina M - 24 augusti 2011 16:06

Sitter och kollar på "Elf". Gjorde avbrott för mer kaffe. Så jävla ful film. Älskar den. Det trodde jag inte att jag skulle göra. Men Will Ferrell lyckas fan med ALLT. Love that guy. Borde bli min man.


 

Av Lina M - 24 augusti 2011 15:59

"Lever som öppet homosexuell" blabla...

Men samtidigt är vi "alla lika". "vadå konstigt att vara gay?", "jag är precis som ni!"

Varför då göra sån jävla stor grej av det? Ska jag ha parader och göra reklam för min blogg genom att gå ut med budskapet "lever som straight. gillar kuk."; för det är ju det det handlar om. Ni öppna homosexuella gillar att slicka fitta respektive suga kuk. Så vad är grejen? Vem fan bryr sig?! Så jävla dubbelmoraliskt att försöka sig på att "sticka ut" somtidigt som ni tycker "de är inge fel med att vara homo, vi är precis som alla andra".


En tanke som irriterade mig bara.  Sluta göra reklam för er själva som "öppet homo". Ni gillar samma kön som ni själva är. Är inte så jävla häftigt. Så trött på folk som ska göra någon slags image av att de gillar att SLICKA FITTA!


orkar inte.

Av Lina M - 24 augusti 2011 12:28

Åh, vad jag älskar Tradera! Vann en oöppnad, helt ny, mascara från Lorèal. 4D heter den och är så jävla bra!!! Den är min favorit-mascara. Kostade mig ungefär 20 spänn, nypriset är typ 150 spänn. Så jag tjänade runt 130 spänn denna gång. Tradera är min största kärlek för tillfället!! PUSS.


 

Av Lina M - 24 augusti 2011 10:31

Inatt drömde jag att Emelie, jag och Suss åkte tåg till Kina för att shoppa skor. Men det slutade med att kinserna hittade en kexchoklad i emelies plånbok och låste in i henne i ett kinesiskt fängelse.

Där fick hon sitta. Utan skor.

Det var ett par riktigt rysliga kineser. Snacka om att vara lätt-tjuriga. En jävla kexchoklad.


 

Av Lina M - 24 augusti 2011 10:16

Frågan är... Kan man se filmen Stepbrothers för ofta? Jag tror inte det. Man behöver sin vecko-dos.


"DO YOU LIKE GUACAMOLE?!!?"


 

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards