linalicious

Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av Lina M - 28 augusti 2011 19:02

Fyfan vad jag skulle vilja äga en bengalkatt! De är så jävla häftiga och söta! Som små tigrar. Men de är sjukt dyra, och kan inte bo i lägenhet :(

Men nån gång kanske man har lyckan att få ta hand om en sån där! Vore underbart. Jag undrar vad Mojje skulle tycka om att dela fåtölj med en sån? Mojje är så ju bortskämd. Alltid "Number 1", haha. Men det förtjänar han. I slutändan är alltid Mojje bäst. Oavsett vad det än är för spexig ras.


 

Av Lina M - 28 augusti 2011 18:49

Åskan i natt var riktigt jävla mäktig. Fyfan vilken kraft! Riktigt extrem åska. Jag är inte ett dugg åskrädd men igår blev jag fan rädd för naturens makter. Stängde fönstret. Hade inte viljat vara ute igår natt...


Har precis tittat på filmen "Hur många lingon finns det i världen". Jag kan inte påstå att jag gillade den. Var rätt lame. Trodde att den skulle vara liiite kul i alla fall, men den kändes mest bara... väldigt töntigt svensson. Jaja.

Nu blir det väl nörda på MSN och checka in senaste nytt på tradera! Min älsklingssida!


   

och nej, min nyktra helg gick inte som jag planerat, men kommande två helger ska jag hälsa på papi och mommo och då blir det inget storsupande :)

Av Lina M - 28 augusti 2011 16:22




Detta spel har jag förgäves att försökt klarat ut sen jag var typ 7 år.... Jag har kommit till tredje banan som längst, men sen tar det tvärstopp!!! Är jag grymt jävla dålig eller ÄR det här ett svårt spel att klara ut? Hur många banor finns det? Är tyvärr inte så många som spelar detta spel :(

Av Lina M - 28 augusti 2011 15:51

Shit, vilken jobbig natt jag hade. Här snackar vi smärta.


Hade trevligt med Eve för övrigt :) Tråkigt bara att vi ser så pluffsiga ut på digitalkameran haha. Kräsna...?


Idag blir det bara att glo film och inte göra ett skit i princip. Spela rollercoaster kanske. Håller ju (som sagt) på att köra igenom allt igen....Är fortfarande grymt jävla bitter över det som ni kanske märker haha!


Och idag kommer Emelie hem från London tror jag? Dags för mig att bli avundsjuk på alla hennes klädköp misstänker jag :(  London har grymt mycket snygga kläder, framförallt i Camden! Där vill alla indier gifta sig med en för att man är svensk och kurvig. Och då får man rabatt. Alltid välkommet.


Tråkigt nog kunde inte Bettan ses igår, men Eve kom till undsättning och det är kul att lära känna henne lite bättre! Jag hoppas att hon får det trevligt i Norrland. Hennes hemtrakter. Jag skulle vilja besöka Norrland någon gång. Se hur saker och ting skiljer sig där ifrån här. Västerås är en jävla skitstad. Eller så är jag jävligt less enbart för jag bott här hela mitt liv.


Ikväll ska jag laga panerad rödspätta med potatis och citron/dill-sås. Älskar husmanskost. Och jag köpte en mysig tidning idag som handlar om allt från förr i tiden.  "Minnenas Journal". Är en riktig "tant-tidning", men jag är nog väldigt tantig av mig.


Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards